altijd vrolijk!!

hoi,

vandaag zijn we gaan shoppen.(senna ik en mijn zusje) en ik kreeg zoveel opmerkingen van iedereen dat ie zo lief lacht enzo.
senna is gewoon echt altijd vrolijk! heerlijk is dat!
als ik hem 's morgens wakker maak dan lacht hij en als ik hem 'savonds in bed leg dan lacht hij nog steeds!
zijn jullie kindjes ook zo vrolijk? ik wordt er in ieder geval echt heel erg blij van als ik dat lekkere lachebekkie zie!!

slaat eigenlijk nergens op dit verhaal maar ik wilde het ff kwijt!
hij is ook zoooooo lief!!

groetjes marijke

Hoi !!
Met Bram is dat precies hetzelfde. Hij lacht naar iedereen en is gewoon een heel lief, tevreden en vrolijk ventje. ALS hij huilt is er ook echt wat aan de hand. Maar ja, ff afkloppen natuurlijk , hij huilt bijna nooit !!
Ik geniet echt onwijs van hem. Maar dat is ook de bedoeling toch ???
Groetjes, Sas

wij krijgen ook veel leuke reacties op onze lachebek.dat hij altijd zo vrolijk is enzo.
alleen is die vrolijkheid nu even ver te zoeken.als we op pad zijn gaat t nog wel,maar owee als hij moe word.om over thuis nog maar te zwijgen.maar ik weet dat hij vrolijk van aard is,dus ik twijfel er niet aan dat het weer bijdraaid(over een jaar of 3)

Hier al net zo als bij senna hoor Renzo word wakker met een lach en sluit de dag af met een lach dat kind is een en al vrolijkheid en geniet er dus ook elk moment van heerlijk gewoon ....als hij al een keer miept of huilt is er toch iets aan de hand maar moet zeggen heb hem pas 3x eg zien huilen heel erg en dat was toen hij ziek was en met de prikjes .....verder zegt mn ma wel eens kan hij wel huilen whahhaha heerlijk toch die vrolijke kinderen ken ook de andere kant van de medaille ...timo was namelijk een huilbaby dus geloof me dit is werkelijk een verademing

geniet allemaal van die lieve kindjes en ook als ze wel huilen hoor begrijp me niet verkeerd ;-)

liefs mamavanTimo en Renzo

Terug
Bovenaan