Altijd warm na bevalling

<p>Sinds ik ben bevallen ( inmiddels 10 maanden geleden ) zweet ik echt enorm, ik krijg uit het niets opvliegers en bij de minste inspanning zweet ik me rot. Het beïnvloed best wel mijn leven op t moment, erg vervelend.  Ik vroeg me af of hier meer last van hebben.. mijn huis arts heeft al een aantal keer me bloed laten onderzoeken en kwam telkens niks uit. </p>
 
Heel herkenbaar! Mijn zoontje is ondertussen een jaar geworden. Vooral rond mijn eisprong heb ik het onwijs warm! Ik zweet ook veel meer dan voor mijn zwangerschap. Geen idee wat het is, maar het zal met de hormonen te maken hebben.... of het ooit over gaat weet ik niet, ik hoop het wel
 
Ik had er gisteren nog met mijn nichtje over, mijn kleine 8 maanden die van haar 2 maanden wij hebben hier beide ook veel last van, ik heb het ook altijd warm, ik vroeg mij al af is dit wel oke of hoort dit ook bij ontzwangeren of zal dit iets blijvends zijn ...
 
Mijn meisje is nu 11 maanden en ook ik heb er last van. Ik zweet, stink snel en heb het warm. Heeft denk ik te maken met alle hormonenen die weer in balans moeten komen. Komt dus met de tijd weer goed!
 
Wat fijn dat ik niet de enige ben die hier last van heeft. Ik word er gewoon zo moe van.. loop te zuchten en te puffen.. luier verschonen en bam.. zweet staat op m’n voorhoofd!! Soms ook tegelijkertijd kippenvel. Ik denk idd ook hormonen, en ik hoop dat het goed komt.. want dit is zo echt niet leuk.. Bah 
 
Terug
Bovenaan