Altijd zwemmen met de kleine?

A

Anoniem

Guest
Ik heb een tijdje babyzwemmen gedaan met Thijs.   Helaas kan dit niet meer omdat ik weer aan het werk ben. Gaan jullie ook wel eens gewoon zwemmen, dus als het water niet speciaal warm is?

hoi,

Ik ga altijd (alleen nu dan even niet ivb met voetje) twee keer in de week zwemmen, op donderdag is er babyzwemmen en dus verwarmd water, maar op dinsdag niet, wel zwem ik met hem alleen in het kinderbad, dat is tot 1,40 diep en alleen voor jonge kinderen ik geloof dat het water daar +- 28 graden is, niet echt heel warm. hij houd het hierin ong 15 minuutjes vol dan krijgt hij het koud, vaak ga ik dan even in het babybadje, (met van die speeldingen enzo) hier is het water wel weer warm,(maar is maar 25cm diep) dan afhankelijk van hoe moe hij is ga ik nog even in het kinderbad of weer naar huis,

in totaal ben ik meestal ong een half uurtje met hem in het water

hoi

wij gaan vaak zondagmorgen zwemmen met de kids
er zijn hier al  3 zwembaden in de buurt die speciaal familie zwemmen hebben
en ook het water heerlijk warm is

ik weet niet waar je woont, maar in woerden (onder utrecht) hebben ze een speciaal bad wat 37 graden is, ideaal voor baby's

Ja. Altijd. Maar dan wel in het warmste bad wat er is. Het bubbelbad. En niet langer dan een half uurtje.

Wij zijn vandaag voor het eerst eventjes naar het vrijzwemmen geweest, hij vond het geweldig!! Een kwartiertje/twintig minuten zijn we lekker aan het spartelen geweest.
Heb hem de rest van de dag niet meer gehoord, hij was geheel gevloerd    zoveel indrukken en inspanningen tegelijk!! Maar zeker voor herhaling vatbaar.. het water was niet speciaal voorverwarmd, had wel een lekkere handdoek aan de waterkant liggen mocht hij het koud krijgen.  Heb hem er lekker ingewikkeld toen we klaar waren, in de kleedkamer zijn we eerst met een flesje sap tot rust gekomen... dat ging er wel in! Zonder protest kon ik hem daarna verder aankleden en doen.

Succes! maak er maar een leuke, gezellig spartel  momentje van...

Groetjes Wan

Terug
Bovenaan