ALVAST EEN FIJNE MOEDERDAG ALLEMAAL!!!

A

Anoniem

Guest
Wil iedereen alvast een hele fijne moederdag wensen!!! Voor een aantal van ons de eerste moederdag, dus extra speciaal!
Goed van profiteren hé meiden?!

Mijn zoontje heeft iets op het kinderdagverblijf gemaakt en het staat nog netjes ingepakt in de kast, ben zó benieuwd. Een ''eigen gemaakt'' kado is toch het mooist toch?!!!

Fijne dag hoor!
Liefs Saskia. (mama van Jens* en Jelte 9-6-07)

he bedankt,voor jou ook een mooie moederdag.en voor iedereen natuurlijk.tis wel speciaal,het is mn 1e moederdag.en ook nog tegelijk met mijn verjaardag.
dubbelop dus.

veel plezier allemaal

gr petra

haii

voor mij zal moederdag altijd extra speciaal zijn,want vorig jaar ben ik op moederdag moeder geworden....smorgens om 8 uur!
dus wel  echt leuk hoor!

ik ben beniewd of mijn man nog iets doet....we hebben net onze trouwdag gehad en dus al mega bosbloemen gehad...dus afwachten of er nu nog iets in zit??
lianne's pakje  ligt al wel klaar(van de creche!)

veel plezier allemaal en laat je maar lekker verwennen,want moeder zijn is  tenslotte een zware(maar mooie)  baan!  

groeten marjolein

Iedereen een superfijne moederdag toegewenst!!

Mijn eerste moederdag is nu al geslaagd...

Ontbijt op bed van mijn 2 mannen, een hele grote bos rozen  en een echte kleurplaat en een schattig knutselwerkje met Ruben's handafdrukje (op het kinderdagverblijf gemaakt...)
Zo leuk allemaal!

Liefs,
Laura

Ik wens jullie ook allemaal een heel fijne moederdag!!!
Heb al een hele mooie tekening van gijs gehad (van het kinderdagverblijf) Mijn man ligt nog op een oor, is gisteravond lekker de stad in geweest. T ontbijtje heb ik dus maar zelf gemaakt..
Lieve groetjes  en flink genieten van het mooie weer op moederdag!

Nou nou want een bofkonten zijn jullie. Ik wil niet echt klagen want hij werkt geloof ik 80 uur per week maar ik heb dus echt helemaal nix gehad voor moederdag en heb vanmorgen zijn ontbijt staan smeren. Toch niet echt leuk maar ja.
Groetjes Patricia

Nou Patricia, troost je, je bent niet de enige hoor, ik heb ook voor mijn 1e moederdag niets gekregen, zelfs niet een ontbijtje op bed, helaas. . . .

Groetjes van Sonja.

Terug
Bovenaan