Alvast een tip tegen darmkrampjes!

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Tess heeft darmkrampjes erg zielig ze huilt dan zo hard. Op dagen dat ik erg moe ben van de gebroken nachten huil ik lekker mee zo zielig vind ik het.

Nu hebben we wat ontdekt wat verlichting geeft en dan krampaanvallen duidelijk korter laat duren dus ik dacht ik geef de tip door voor de nieuwbakken mama's mochten jullie kindjes er ook last van hebben (krijgen)

We hebben bij de thuiszorgwinkel een lijnzaadkruik(zak) gekocht. Er zit ook lavendel in wat rustgevend is. Een minuutje in de magnetron en tegen haar buikje leggen en ze ontspant veel beter. De aanvallen zijn nu veel korter en soms houdt ze gelijk op met huilen. Als ze in bed ligt leggen we hem achter haar rug en daar slaapt ze ook lekker van.

Wie weet heeft iemand anders ook een andere goede tip ?

hey hey die zak die jij bedoelt

hadden ze op de jonge gezinnenbeurs ook   ik heb hem daar ook gekocht
wordt vooral veel bij couveuse kindjes in het ziekehuis gebruikt
vind het wel makkelijk wand het is een vervanger voor de kruik   en ik had het al niet zo op kruiken

maar ook als je baby straks niet meer met kruiken slaapt kun je het dus bij buikpijn   gebruiken   ze zien dr leuk ook uit trouwens

dus het is echt een aanrader
www.cosibag.com

Yeh super!!
Ik heb er naar staan kijken op de beurs maar had geen cash meer.
Later had ik geen puf meer om terug te gaan het was zo vreselijk druk en ik had mijn zoontje van 2,5 jaar bij me. Was dus redelijk slopend.
Mijn zwangere geheugen liet me ook nog in de steek, dus de naam van de site vergeten.
En nu heb ik dus de naam weer, onwijs bedankt!!!!!  

Bons

hahahahah   fijn dat we hier iemand heel blij maken       met een andere naam   behalve van de baby hihih

succes groetjes soraya

Babymassage schijnt ook goed te helpen. Wij hebben ons al ingeschreven voor een cursus in april, en dat terwijl de kleine er nog niet eens is, haha!
Het schijnt ook een goede manier te zijn voor papa's om lichamelijk met het kindje bezig te zijn!

Terug
Bovenaan