alvast even gluren op de site

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik kom alvast even gluren op het forum!!eind dit jaar gaan we stoppen met de pil en ben erg benieuwd hoe het zal gaan!!allemaal spannende dingen volgend jaar krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis wat ze nu aan het bouwen zijn en misschien wel een kleintje lijkt me geweldig!!
iemand alvast wat tipos ik hoorde iets over foliumzuur ofzoiets???moet ik daar nu al mee beginnen dan of pas als ik gestopt ben met de pil!!

nou meiden wens jullie heel veel succes met zwanger worden!!

veel liefs petra

Hoi Petra,
Leuk dat je alvast komt kijken..
Foliumzuur zijn  pilletjes die je dagelijks slikt, ter ''voorkoming'' van bijv open ruggetje.
Je haalt ze bij de apotheek, etos kruitvat ofzo.
Begin ermee zodra je weet dat je zwanger wilt worden. Het liefst dus al een maand voor je zwanger word.
Ik nam ze al de laatste maand dat ik aan de pil was.
En je slikt ze nog twee maanden ofzo door nadat je weet dat je zwanger bent,maar veel vrouwen nemen een vitaminepil oid met ook foliumzuur, en slikken dat de hele tijd door.Ik zelf slik Gravitamon..
Nou hopelijk word je hier wat wijzer, en vraag maar raak.
Ben je al gestopt met de pil, om zicht te krijgen in je cyclus?
Alvast veel succes, en tot later, groet R

Hoi Petra,

Welkom op t forum!! Ben er ook net bij en zit toevallig in bijna dezelfde situatie als jij. Wij gaan het als het goed is ongeveer in november proberen. Eerst moeten er nog wat dingen geregeld omtrent de verbouwing. Ik vind alleen de gedachte dat het straks misschien gaat gebeuren als zo spannend....heb jij dat ook?
Ik ga een maand van te voren beginnen met het slikken van foliumzuur. Verder probeer ik nu al zo gezond mogelijk te leven en in goede conditie te blijven.
Verder ben ik al een tijdje met de pil gestopt zodat ik een beetje zicht krijg op m'n cyclus.

Veel plezier met de 'voorbereidingen' en veel leesplezier natuurlijk!

Lfs Joet

Dag Petra,

Stoppen met de pil is  een goed begin, je zult het dan (voor alle zekerheid) eerst wel met condoom moeten doen. Zoals je hier kunt lezen heeft niet iedereen meteen een regelmatige cyclus waardoor het lastig is de juiste dagen op te merken. Je lichaam moet eerst ontpillen, dat duurt bij de een langer dan bij de ander.

Heel veel succes en plezier de komende tijd, met je nieuwe huis en alles! Geniet er van!

Marian

hoi,

nee ik ben nog niet gestopt met de pil!!willen echt pas eind dit jaar starten maar las net ook dat je gewoon kan stoppen met pil en dan met condoom vrijen!!!zal het eens voorleggen bij niels.

ik vind het ook allemaal erg spannend ben erg benieuwd of het gaat lukken!!
zal in ieder geval vaak op het forum verschijnen

liefs petra

Terug
Bovenaan