alvast wat geregeld

Misschien ben ik daar erg vroeg mee, maar heb vandaag gelijk de kraamzorg en verloskundige geregeld. Wij wonen in en grote nieuwbouwwijk in Utrecht en omdat ik weet dat vaak vanaf juni de drukke tijd weer aanbreekt in geboorteland, wilde ik niet wachten. Straks moet ik mijzelf inschrijven bij een kraambureau die ik liever niet had gehad.

Groetjes Debby.

Gelijk heb je. Ik heb dat ook gedaan zodra ik het wist (dus in mijn 5e week). Als het niet goed gaat, kun je het altijd doorgeven - hoewel dat niet leuk is. Ik wilde graag gelijk iets met mijn zwangerschap doen.
Ik heb toen ook Moeders voor Moeders gebeld en in mijn agenda gezet wanneer ik aan de kinderopvang kon doorgeven. Omdat de vk niet de echo's maakt, heb ik dat ook gelijk geregeld.

Geeft een goed gevoel, hè? Wordt het gelijk een beetje echter van.

Groetjes,
Tamar

Gelijk heb je. Ik heb dat ook gedaan zodra ik het wist (dus in mijn 5e week). Als het niet goed gaat, kun je het altijd doorgeven - hoewel dat niet leuk is. Ik wilde graag gelijk iets met mijn zwangerschap doen.
Ik heb toen ook Moeders voor Moeders gebeld en in mijn agenda gezet wanneer ik aan de kinderopvang kon doorgeven. Omdat de vk niet de echo's maakt, heb ik dat ook gelijk geregeld.

Geeft een goed gevoel, hè? Wordt het gelijk een beetje echter van.

Groetjes,
Tamar

Verloskundige heeft mij vandaag gebeld om een afspraak te maken 3 november mijn eerst afspraak!
Ik kijk er nu al naar uit.

Heb gister ook een 9 maanden dagboek gekocht, kan ik weer alles bijhouden. Heb toen de test positief was, de dagboeken van mijn jongens teruggelezen, heb zelfs een traantje weggepinkt. Is voor mij dus een mooi naslagwerk voor later.

Debby

heb ik ook gedaan hihihi... Is dat allemaal al geregeld en hoef je verder er niet meer aan te denken...

Heb je gekeken welke kraamverzorging wel geheel wordt vergoed door je zorgverzekering. (behave de eigenbijdrage dan) Somige vragen dan nog een extra bedrag van 5 euro per uur! Dat kan je zo rond de 250 euro schelen.

Terug
Bovenaan