alwèèr een vraag over afscheiding.....

A

Anoniem

Guest
Hoe ziet het slijm eruit, als je zwanger zou kunnen zijn, een week voor je n o d??
misschien is er al eerder iets over gezegd, maar ik kan dat nergens meer vinden....
wie helpt??? Liefs Em

Hoi,

Het is dan doorschijnend of wit van kleur en ook dunner dan normaal...tenminste dat was bij mij zo!

Groetjes Judith

Ha mama van 5! Ik wacht het maar af....het is inderdaad wit...maar durf niet te hopen..ik zie het wel, bedakt voor t reageren!

ps, wat had jij meest voor klachten als je nèt zwanger was?? ik vind dat altijd leuk om te lezen...doeg

heeeeeeeee emmieeeeeee

ik had helemaal geen last van extra afscheiding bij mijn zwangerschap..dus aan mij heb je eigenlijk niks...wel zere tepels en moeeeeeeee, dat heb ik nu ook weer, maar kan ook dor hite komen en mijn ziekte dus tja..gewoon weeer wachtennnnnnn pfffffffffff duimduimduim

liefs sweety

Hoi emmie,

Eigenlijk had ik niet zoveel klachten toen ik net zwanger was en de maanden daarna ook niet trouwens. Mag echt niet klagen,heb fantastische zwangerschappen gehad zonder al teveel klachten. bij mijn jongste alleen bekkeninstabiliteit gehad,maar met goede fysio na de bevalling geen klachten daar aan over gehouden.
Was wel altijd enorm moe vooral in het begin en slikte ook altijd vanaf dag 1 ferrotabletten. Maar nogmaals zou het zo weer doen! Hopelijk over niet al te lange tijd!!
Hou me op de hoogte hoe het met jou gaat.

Groetjes Judith

Hallo Emmie,

Ik ben nu 5wk en bij mij was het zo dat de wk voor nod het leeg alsof mijn vruchtbare periode opnieuw begon. Dus slijm doorzichtig en waar je draden van kunt trekken. dit heeft 3 dagen geduurd en de 3de dag was het ook nog een beetje melkachtig van kleur.

En 5 dagen later de eerste pos. test.

Ik hoop dat dit je helpt.

Groetjes Nathalie

Hey lieve Em!

Om het maar even gewoon te zeggen: mijn vagina voelde wel af en toe nat, maar ik had niet bijzonder veel afscheiding. Nu inmiddels af en toe wat wittig. Hoest verder? Ik begrijp dat het extra spannend is?!!! Oh meid ik hoop het toch zo voor je, zit als maar te duimen! Nog even volhouden meissie, de dagen zijn lang, ik weet het, en de wijzers van de klok gaan tergend langzaam! Ik vond overigens na een week dat ik iets anders ging ruiken, wat zoeter. Ja, daar beneden ja. En nee, ik zit niet met mijn neus in mijn broekje. Ik merkte het gewoon als ik op de wc zat. Goed oké, ik geef het toe, het klinkt wat raar, maar het is echt zo! Hahaha

Ik ben toch zo benieuwd...!!!
Hoop gauw een hoera berichtje te lezen!!!

Liefs,
Tess

Terug
Bovenaan