Alweeeeeeeeeeer ongi!

Gisteren ochtend kwam ik er achter dat ik weer ongi was geworden, er zat nog geen 3 weken tussen de vorige eerste dag en deze keer. Ik heb vreselijk moeten huilen, ik stond bijna op het punt om mijn werk af te bellen, wat voelde ik mij belabberd. Op het werk stonden mijn tranen hoog, maar door de drukte had ik veel afleiding en het is gelukkig allemaal goedgegaan. Al was ik wel erg afwezig en rustig voor mijn doen...

Heel mijn hormoonhuishouding is volgens mij van slag. Ik heb de dokter gebeld voor een verwijsbrief naar de gynaecoloog, maar ik moet eerst langskomen en hij heeft vrijdag pas tijd. Nog maar een paar daagjes wachten dus, en dan maar kijken wanneer ik bij de gyn terechtkan...

Ik ben het zo zat dat mijn lichaam me in de steek laat, het is al zo vanaf de curettage: elke 3 weken ongi en nu nog sneller dus. Nu maar hopen dat de gyn iets kan zeggen over de oorzaak en dat het verder geen kwaad kan.

Ik houd jullie op de hoogte en ik hoop dat het met jullie een stuk beter gaat. Bijna NOD'ers: ik hoop dat de rode duivels uitblijven! En klussers: zet 'em op!!!

Sylvia

Hoi Sylvia,

Wat een teleurstelling dan he?! Weet je wel zeker dat je een eisprong hebt gehad?

Heel goed dat je even naar de gyn gaat! Misschien kunnen ze even een hormoon onderzoek doen zodat ze weten wat er met je hormoonhuishouding aan de hand is (dan moet je 2 weken, 1x per week langskomen om bloed te prikken).

Sterkte.

X F

Hoi meiden
Dank jullie voor de reacties, het beurt me altijd weer een beetje op. Vooral mijn vriend me nu steeds zo zit aan te kijken van "wat is er nu weer met je"... Niet vervelend hoor, maar hij snapt mij niet meer. Wisselende stemmingen en vooral vaak verdrietig en erg moe, oftewel ik ben niet zo gezellig voor hem.

F. ik vraag me inderdaad af, of ik wel een eisprong heb met die snelle menstruaties, daarom wil ik ook dat ze het gaan onderzoeken. En alvast bedankt voor je info, dan heb ik alvast een beetje een idee wat ze zouden kunnen gaan doen.
Hoe is het verder met jou? Behalve de normale kwaaltjes, kun je een beetje genieten?

Liefs allemaal, Sylvia

Hi Sylvia,

Jee, is wel erg snel he die ongi. Ben je alweer begonnen met temperaturen? Dan kun je in elk geval in de gaten houden of er een verhoging optreedt in de 2e helft.
Ik heb zelf ook een korte cyclus, zo ´n dag of 24 en laatst zelfs 23. Dat hoeft geen probleem te zijn.
3 weken lijkt me wel erg kort. Heb je wel een nacontrole gehad na je curretage? Hopelijk kan je huisarts je helpen met je vragen of je in elk geval doorverwijzen.
Heel veel sterkte,
Nina

hoi Sylvia,

Ik voel me wel goed. Ben wat misselijk zo nu en dan maar verder gaat het prima. Dinsdag krijg ik een echo dus ik moet nog even volhouden..

Heel goed dat je naar de gyn gaat. Ben benieuwd wat hij/zij gaat doen. Houd je ons op de hoogte?

X F

Terug
Bovenaan