alweer 1 week geleden

Vorige week dinsdag ochtend begon de bevalling en nu is ons kleine ventje alweer een week bij ons.
Ik denk veel terug aan de bevalling en elke keer rollen de tranen over me wangen, ik was heel bang dat ik niet meer kon bevallen omdat mijn spieren zo zwak waren en veel pijn had door al het vocht maar toch heb ik het gedaan en ben best beetje trots op mezelf.
Die oerkrachten die vrouwen hebben is niet normaal joh als je helemaal kapot bent dan kan je gewoon nog bijna 2 uur persen.

Ons kleine ventje is helemaal opgeknapt van de vacuumpomp en zit alweer bijna op zijn geboorte gewicht aankomend weekend gaan we lekker stukje wandelen.
 
Hier ook last van de kraamtranen.
Geniet lekker van het weekend het is altijd zo leuk om voor het eerst naar buiten te gaan.
Duncan was maandag ook alweer een week wat gaat de tijd toch snel, zo liep ik nog te balen dat hij 13 dagen op zich liet wachten en nu is hij alweer 10 dagen.
 
Ons meiske is vandaag alweer 5 weken. Pfff, gaat toch wel snel. Kraamtranen heb ik niet meer, soms wel eventjes als de kleine heel veel last heeft van haar krampjes, is zo zielig.. maar ja, niets aan te doen.
 
die krampjes zijn wel zielig ja, luuk heeft er een beetje last van alleen nu heeft hij spruw maar hij is er niet ziek van gelukkig hij heeft nu wel druppeltjes ervoor.

de tijd gaat echt super snel voor je het weet is het baby eraf!!!
 
Terug
Bovenaan