Alweer 11 weken

Hallo mede mama's in spe!

Ik ben vandaag alweer 11 weken zwanger. Wat gaat dat snel! Morgen hebben we ons eerste echo, ik vind het echt super spannend! Ik begin al echt een buikje te krijgen en ben met vlagen nog heel erg moe. Alle energie die ik heb stop ik in ons huisje zodat we zo snel mogelijk ons eigen stekkie hebben! Ook moet ik zaterdag weer beginnen met werken, ik werk in de zorg en heb het daar nog niet verteld. Ik hoop het nog een paar weken voor me te kunnen houden tot september, dan gaat mijn vaste contract officieel in!
Ik wou dit gewoon even met jullie delen! Ik zal jullie morgen laten weten hoe de echo was :).

Liefs Imke
 
spannend zeg.
heb jij ook dat je overdag een klein buikje hebt dat mensen het niet kunnen zien maar 's avonds groter wordt en het super zichtbaar is???

succes met de echo!!

 
Ja maar toch wordt het overdag ook wel steeds meer. Ik kan sommige broeken al niet meer aan en draag wat wijdere shirtjes zodat het niet heel erg op valt. Als iedereen het weet vind ik het niet erg om te laten zien maar moet nog even wachten op mijn werk...
Volgens mij zijn het voornamelijk mijn darmen maar mijn buik voelt wel anders als voordat ik zwanger was. Hij voelt harder, steviger en echt rond aan de voorkant haha. Best raar!
 
Terug
Bovenaan