Alweer 22 weken zwanger

ssteef

New member
Hoi lieve mama's:)

Wat gaat de tijd toch snel he.. .ik was gistere al weer 22 weken zwanger, we zijn gistere ook begonnen aan het kamertje voor onze kleine uk:D er zat nl rose behang op en tja ik vind als je een jongen krijgt dat je er ook een stoere kamer van moet maken, de meubeltjes voor het kamertje hebben we gelukkig al:D en de kinderwagen komt a.s maandag al binnen:D

Omdat het allemaal zo snel gaat heb ik ook het idee dat ik nog zoo veel moet regelen, de naam ( waar we nog steeds niet uit zijn pff), het geboorte kaartje, het vruchtje erkennen bij de gemeente ( hebben we toevallig woensdag gedaan) dus het kindje heeft nu officeel een papa ;) nu heb ik toch het idee dat ik iets vergeet, jullie nog ideetjes van dingen die geregeld moeten worden?

Verder gaat het hier super goed, geniet van de kleine drukte maker in mijn buik ( je kan ik ook al weg laten want het lijkt wel of hij de laatste 2 weken een super groeispurt gemaakt heeft).

liefs xx
 
Heel herkenbaar, dit noemen ze nesteldrang volgens mij. Ik heb het ook, wil het liefst vandaag het kamertje nog klaar maar de stucadoor komt pas over twee weken. Dan pas meubels kopen en inrichten. Naam zijn we ook nog niet uit ;-)

Pfff, en het gaat idd zo snel!
 
Ja ken het wel wij zn gisteren ook naar de gemeente geweest voor de baby te erkennen:) was wel leuk om te zien dat ik niet alleen nederlands was maar ook brits en australisch beter als alleen een kaaskop haha wij hebben gelukkig alwel een naam en gaan voortzo ook aan de babykamer beginnen hebben alles al klaarstaan voor in elkaar te zetten.

Grtjes xx Mij
 
Terug
Bovenaan