alweer 27 weken

zo he de forum zijn uitgestorven???

afijn, ik ben alweer 27 weken voorbij en heb het tot dusverre best makkelijk gehad,in het begin door dat weer veel verkouden,maar misselijk enzo niet echt veel.We hebben wat stress gehad,en een beetje nog,maar mn lichaam handled het goed. Pas nu trappelt ze harder en word het warm buiten en is het gewicht in de weg aan het zitten. Maar het enige wat ik echt irri vind is dat ik veel maagzuur heb en moeite met mn stoelgang en me dus echt opgeblazen voel.mn darmen worden flink belast denk ik.ik probeer al zoveel mogelijk eraan te doen,maar toch jammer.

Als de laatste 13 weken verlopen als tot nu toe,ben ik eeen blije zwangere :)
 
las net een bericht van iemand anders,en dat deed mn denken aan een vd nog aanwezige stress dingen. Mijn schoonmoeder is opgegeven,dr kanker is te hardnekkig en ze zeggen max een half jaar...tis zo frustrerend omdat mijn partner zijn 2 kids pas NET weer met strakke regeling ziet(ex issues vs kinderbescherming,zeer complex en ook erg zorgwekkend)

dus nu mist ze misschien nog een kleinkind :(. Al is het niet haar eigen kleinkind,mijn dochter en de zoon van mn schoonzus dan wel zijn er tenminste nog. Net als ik net zo'n bericht lees,gaan mn emoties ff hoog zitten ervan...en we wonen ook nog zo ver uit elkaar,bah
 
Terug
Bovenaan