Alweer 38 weken!

Wat vliegt de tijd! En ik geniet nog zo dat ik er helemaal nog niet klaar voor ben....zucht.....is ook de laatste dus kan geen afscheid nemen van de zwangerschap. Vanmorgen de kindjes weer naar school gebracht en hoop nu op nog 2 lekkere weken voor mijzelf.....

hej ben ook vandaag 38weken zwanger van ons 5e kindje,en het ging me aardig makkelijk af deze zwangerschap,maar door de warmte van het weekend heb ik het gehad haha,opgezwollen voeten,nachten dat het rommelt in mn buik,maar niet doorzet, hier hebben de kinderen nog 2weken vakantie en ik hoop eigenlijk dat het juist nog in de vakantie gebeurt,zodat we na de vakantie weer een beetje in ons ritme komen,ben benieuwd,succes met de laatste loodjes

Hoi, zit nu op 37+4 weken, en het is alweer bijna zover!! Begin nu wel de kriebels te krijgen, spannend! Ik hoop ook inderdaad op nog 2 rustige weekjes, heb ik nog even nodig hoor :)
(lees: kleding uitzoeken, kasten opruimen, nesteldrang....) Maar de warmte maakt het wel wat lastiger, je merkt aan je lichaam dat die het zwaar krijgt.. (en dan heb ik maar 1 kindje lopen die tussen de middag nog slaapt!)
Succes met laatste loodjes! Groetjes,

ik ben nu 35 weken.. en geniet nog van het zwanger zijn, heb ook niet veel last van kwaaltjes... alleen die warmte mag wel iets minder!
in vind het getrappel nog heerlijk... maar ben stiekem ook wel benieuwd naar ons kleine ukkie!

succes met de laatste loodjes en ik hoop dat je er nog even van kan genieten!

Terug
Bovenaan