Alweer 40 weken!!!!!

Hoi dames,

Ben vandaag precies 40 weken zwanger.
Vanmorgen had ik dunne slijm afscheiding (sorry!!! Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven).
En een klein beetje bloed in mijn inlegkruisje.
Het rommeld ook weer wat meer. Echt van die ongi krampen. Zou het dan toch vandaag?
Ik ga nergens meer vanuit aangezien ik dat al wel vaker heb gedacht.

Voel de beeb gelukkig weer een beetje meer bewegen. Heel fijn om te voelen!

Hoe gaat het met jullie dames?

Liefs Danielle

Hoi Danielle,
O als je al deze dingen heb betekend het wel dat je lichaam echt wel bezig is met zich voorbereiden.
Maar is Inderdaad lastig, je kan er nog niks over zeggen hè. Gewoon afleiding blijven zoeken meid, gaat goed komen. Inmiddels dit ik op 38,5 weken.
Begin het ook al aardig zat te worden hoor.
Onze zoon is geboren met 38,5 weken, dus vandaag is weer een soort grens lijkt wel. Vind het nu wel erg spannend worden hoor pff. Sinterklaas komt dichterbij en mijn moeder is de 4e jarig zwager de 6e, dus ben erg benieuwd. Nou meid nog ff volhouden, het gaat nu echt niet lang meer duren.

Grtjs mar

Hey Mar.

Ik vond alle "signalen" ook wel klinken als een naderende bavalling. Zo maar eens onder de warme douche kijken of dat helpt!

Spannend ook voor jou!
Je blijft toch aan je eerste bevalling denken, anders zou je vandaag weer bevallen.
Je houd je toch een beetje aan een datum/ aantal weken vast hè!
Mijn zoontje werd geboren met 40.3 weken. Dus dan zouden we nog 3 dagen moeten.
Lastig hè die datum's waarop je liever niet bevalt.
Hoop ook dat ik voor die tijd beval hoor.
Jij ook succes met je laatste loodjes.

Liefs Danielle

hoi Danielle!

40 weken! En het is december! Wat hebben we hier lang naar uitgekeken!
Ik hoop voor je dat het nu echt door gaat zetten, als ik het zo lees dan denk ik echt dat het vandaag of morgen nog wel door gaar zetten bij je!

Heel veel s6!

Groetjes Esther

Hey Danielle,

Ja dat gaat nu echt niet lang meer duren voor jullie!! Spannend!
Dat slijm met bloed noemen ze toch 'tekenen'? Heb je de VK al gebeld?
Als ik dat heb moet ik namelijk meteen de gyn bellen....
Ik ga echt zo voor je duimen dat het door gaat zetten!
Succes en geniet van de eerste mooie momenten!

Liefs Brigitte

Hoi danielle,

de lanceerdatum bereikt!! Super!!!
Maar inderdaad we willen de kleintjes nu wel zien nog twee nachtjes slapen en dan zit ik ook op 40 weken.
gelukkig voel je de kleine weer wat meer, best wel schrikken gister...............wellicht heeft het kindje even energie gespaard voor de dag van vandaag!
ik hoop zo voor je dat het echt tekenen zijn van de bevalling, toitoitoi

liefs Froukje

spannend!! al "nieuwe" tekenen gehad? Ik ben nu week 36 en gister en vannacht ongi krampen, maar daar is het bij gebleven. Hoop voor je dat het doorzet. Mooie datum, 1 dec.

Hey dames,

Bedankt voor jullie berichtjes!
@Esther, ik hoop het zo, ben geloof ik niet zo goed in dat wachten met elke keer een "valse start" tussendoor;-)
@Brigitte, Heb de vk niet gebeld. Heb wel even mijn "belinstructies" er bij gepakt. Daar staat niets in over "tekenen" moet wel zeggen dat het me vaag bekend voorkomt, zal zo even googlen.
Er stond alleen in dat je moet bellen met weeën om de 5 mnuten (in mijn geval) die een minuut aanhouden en een uur in totaal duren. Of bij bloedverlies meer dan een maandverband vol. Of vliezen breken. Verder niet.
@Froukje, haha de lanceerdatum;-), die ga ik onthouden. Ja misschien stilte voor de storm, op dit moment is het weer vrij rustig, wel constant een zeurend gevoel. We zullen zien, ben ook wel benieuwd wanneer het bij jou goed doorzet.
@Leonie,helaas geen nieuwe tekenen erbij gekregen. Kan ondertussen de baby er wel uitkijken:) Ja vind vandaag ook wel een mooie datum, we zullen zien.

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan