alweer 41 weken

hoi hoi.
ik ben alweer 41 weken zwanger en heb het echt helemaal gehad, sorry ik moet nu echt even klagen.
ik kan niks meer zelfs lopen doet nu echt pijn, ben chago, en een beetje deprie omdat iedereen om mij heen ondertussen al zijn bevallen en ik niet.
hoe voelen jullie je meiden die over tijd zijn.
groetjes anouk

Hey Anouk,

same here, morgen 41wk. Ik heb het ook helemaal gehad! precies wat jij zegt, alles zit in de weg, doet pijn. Heel lang rond kunnen lopen zonder echt vocht vast te houden, maar dat is de laatste 2 wk ook echt erg, voel me een olifant! En dan idd ook nog eens al die goed bedoelde telefoontjes/berichtjes, aaaarghhh nee ze is er nog niet!!!

Heb net nog lekker half uurtje gewandeld met mijn ventje en hond in de zon, maar dan ben ik wel weer klaar voor vandaag. Ik denk dat ik vanaf nu maar heel veel ga slapen om de tijd te doden en hopen dat ze voor dinsdag komt anders moeten we richting ziekenhuis en daar heb ik niet zo'n zin in.

Jij ook sterkte met wachten ;), liefs

Lieve dames,
het is zo herkenbaar. Ik ben met 41.4 bevallen maar de laatste loodjes waren heel zwaar. Je kan niks meer en alles doet zeer. Je wilt niks anders dan je kindje vast houden. Hou vol lang zal het niet meer duren.
Ik duim voor jullie.
Straks weet je niet anders meer als de kleintjes geboren zijn.
Liefs.

Lieve dames,
het is zo herkenbaar. Ik ben met 41.4 bevallen maar de laatste loodjes waren heel zwaar. Je kan niks meer en alles doet zeer. Je wilt niks anders dan je kindje vast houden. Hou vol lang zal het niet meer duren.
Ik duim voor jullie.
Straks weet je niet anders meer als de kleintjes geboren zijn.
Liefs.

Terug
Bovenaan