Alweer bijna december..

hallo dames,
nu het einde van deze maand in het zicht komt,komt die maand december er weer aan! die voor mij heel erg druk is eigenlijk!!
Voor mijn zoontje komt sinterklaas natuurlijk ook eerst..en dat vieren we 2x..op 4 en 5 december bij allebei de oma's. kort daarna is mijn schoonvader jarig en mijn zoontje volgt zelf 20december..dan is mijn zusje de 24ste jarig en krijgen we weer gezellig kerst..en heel kort daaarna weer de jaarwisseling! daartussen moet ik ook nog voor de controles bij de verloskundige en gynecoloog..en kerstshoppen en verjaardag regelen..ook mijn zoontje gaat 5x in die maand "oefenen" op de basisschool want hij begint in januari.
Verder heb ik nog geen idee wat de planning is voor kerst.
zien jullie dit ook als een stress maand ? en hebben jullie al plannen ?

liefs kim 24wkn en 4dgn zwanger van nr 2!

Hier ook heel erg stressig. Normaal begin ik in september al met kadootjes kopen voor in december. Mag er wel een loon bij hebben anders. Maar waarschijnlijk door de zwangerschap ben ik t helemaal vergeten en heb ik er ook totaal geen zin in gehad. Nu nog niet eigenlijk.
Bij ons is t eerst natuurlijk sinterklaas....dit vieren we bij mn broer. Dan is de 14e mn moeder jarig, 15e mn vriend en 16e een vriendin. De 19e mn nichtje en dan komt kerst en oud en nieuw er nog bij. Ben altijd weer blij als t januari is.
Oh ja en ik heb nog een pret echo de 17e en gynaecoloog bezoek en mn zwangerschapsgym begint volgende wk'
Heerlijk zeg hahaha

bij mij ook verjaardagen in dec 14 m,n vriend 18e m,n zus,dan de kerst en oud en nieuw,maarre ik ga me niet stressen ik blijf lekker thuis alleen met m,n vriend en hond !
Lekker knus met de dikke buik onder de kerstboom!!
groetjes

Als ik het zo lees heb ik een redelijk rustige maand voor de boei in vergelijking. 1 verjaardag in het begin van de maand. 14 t/m 18 dec nog ff lekker weg. 1e kerstdag naar apassionata met mn man, kerst verder lekker niets, man moet werken. In de week tussen kerst en oud en nieuw nog met een clubje van de manege dagje shoppen. Op zich wel gemakkelijk. Ik kijk meer tegen januari op, dan zit onze agenda compleet vol met verjaardagen.

Groetjes

Terug
Bovenaan