Alweer de VK over de vloer

Ruim twee maanden terug had ik ook al de VK over de vloer, ivm pijn in mijn bekkenbodem. Nou, gisteren en vanochtend verloor ik na het douchen een paar druppeltjes helder bloed. Besloot vandaag toch eens te kijken en zag eea mijn vagina uitstulpen ... Heb het even aangekeken, figuurlijk dan , maar het voelt steeds alsof er iets uit valt... Dus toch maar gebeld.

Ze kon zich voorstellen dat ik dacht dat dat de baarmoederhals was, dat dacht ze eerst zelf ook, maar bij een inwendig onderzoek voelde ze deze op 5 cm diepte. Verder was de baarmoedermond compleet gesloten, helemaal geen bloed bij het inwendig onderzoek en het hartje klonk goed. Gelukkig maar !!

Wel ligt de baarmoeder idd erg laag, en het kindje ook, die drukt op baarmoedermond, dus voel ik allerlei bewegingen bij mijn vagina en onder in de buik. Waarschijnlijk is het een lichte verzakking van de schede. Maar volgens haar was er geen enkele reden om aan te nemen dat het kindje te vroeg geboren zou worden. Pfewww.... laten we het hopen 30,5 weken vind ik echt nog een beetje veeeeeeeeel te vroeg !!!

Hoi,

Ja vervelend hé. Je zou denken ben al een keer zwanger geweest en ik weet wel hoe het voelt, maar ik herken gewoon een hoop niet.
Sind vanmorgen voel ik dat de kleine veel lager zit. Zit denk ik met zijn hoofd klem en probeert toch te draaien, erg pijnlijk. Heb af en toe een wee en moet ze echt wegpuffen, maar er zit totaal geen regelmaat in, dus zal wel loslopen.Kan zo nog evengoed weken duren. Maarja hoop dan toch wel dat hij met 37 of 38wk gehaald kan worden, want ben het aardig zat.
Ben a.s dinsdag 33 wk, dus het eind is in zicht.
Jij veel sterkte!!!

Evelien

he bah, dat is schrikken! Gelukkig dat het niks ernstigs was! Ik hoop dat de komende weken nog wel rustig voor je verlopen!
Ben wel benieuwd wie er uiteindelijk als eerst gaat bevallen van onze juni mama club!
Groetjes, Yvette

Terug
Bovenaan