Alweer derde bezoek aan vk

Hello ladies,

Gisteren alweer het derde bezoek aan de verloskundige gehad! Ik vind het altijd een feestje om te mogen gaan. Even lekker luisteren naar je kleintje, ik smelt elke keer weer. Bij mijn dochter vond ik de tijd kruipen maar bij deze zwangerschap gaat het snel(ler). Zaterdag alweer 18 weken, jeetje!

En bij deze zwangerschap mogen we vaker naar ons kleintje kijken, jippie! Mijn dochter was erg klein bij de geboorte, 2530 gram en 46 cm. Zonder echte verklaring. Nu gaan ze de groei dus bijhouden en daarvoor moet ik in week 26 en week 32 voor een echo naar het ziekenhuis. Puur ter controle. Ik vind het wel leuk om weer even te mogen spieken. Ik maak me dan ook niet echt zorgen, Janne heeft het ondanks dat ze zo klein was ontzettend goed gedaan.

Hoe is het met jullie bezoek aan de verloskundige?

Groetjes,
Bregje

5 maart mag ik weer en ik kan er idd echt naar uit kijken. Ik ben voor de derde keer in verwachting maar dat veranderd echt niet! Vandaag heb ik ook de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt en 1 april!! hebben we die! Moet wel eerlijk zeggen dat die afspraken op dit moment ook bijna de enige momenten zijn dat ik erbij stil sta dat ik toch echt wel zwanger ben, heb 2 jongens rondlopen en de oudste wordt maandag 3 dus ben druk bezig met voorbereidingen treffen voor de traktatie e.d., misschien dat als er wat meer rust hier is ik er ook wat meer bij stil sta maar nu staat mijn zwangerschap echt niet voorop.

Groetjes Brechtje

ik ben gisteren voor de 3e keer geweest, zondag alweer 18 weken!
ik wou dat ik ook vaker mocht "spieken" zoals jij dat noemt.

Ondanks dat dit mijn 2e kindje is, voel ik nog erg weinig. Ik heb begrepen dat mijn moederkoek aan de voorkant van mijn buik zit waardoor ik minder voel. Verder ben ik sinds week 8 niet meer ziek, zwak of misselijk dus voel ik me helemaal niet zwanger!
Baarmoeder was 14cm en de hartslag was 144 slagen p.m. dus in pricipe is alles volgens schema...tja...
Op 16 maart heb ik de 20 wkn echo (20-1wkn) ik ben benieuwd wat het wordt!

hallo allemaal ik mag 2maart ook weer naar de vk voor de derde keer vind het ook altijd spannend om er weer heen te gaan en 16 maart heb ik de 20 weken echo ben dan 20w2d heen vind het wel spannend hoop dat alles goed is en hoop het geslacht te kunnen zien ben benieuwd na 2 jongens wat het nu gaat worden we zien wel als het maar gezond is dan ben ik tevreden

groetjes jolanda

Terug
Bovenaan