alweer dikke vette pech!!!! 2e miskraam binnen een half jaar

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik moet even mijn ei kwijt!!

Vandeweek plasjes bloed.... en een licht positieve test en vandaag ontzettende krampen en nog meer bloed.

Ik denk dat mijn tweede miskraam binnen een half jaar een feit is!!!! erg vervelend en verdrietig.

Wie heeft dit ook gehad? en wil zijn ervaring delen met mij? ik ben bang dat het nooit meer goed komt, namelijk......

Voor alle meiden die wel zwanger zijn toi toi toi!!! ik duim voor jullie

Groetjes Thessa

Hoi Thessa!

Wat vind ik dit erg voor je !
En dat al de 2e keer...zal inderdaad een flinke teleurstelling zijn.
Moet je nu naar de huisarts??

Ik hoop voor je dat het gauw wel raak zal zijn!!
Kop op!!

Veel liefs,Swinnie

lieve meid

ik heb je al terug gemaild....dikke knuffel van mij!!

liefs sweety

Heee,

wat balen voor je,
ik heb er eigenlijk geen woorden voor!

sterkte

Hee meid,

wat een verveldende gebeurtenis voor jou/jullie en wens je veel sterkte en lief van je dat je je berichtje zo eindig voor ons!Denk maar goed aan jezelf en ik duim ook voor jou en hoop dat je snel hesteld en met goede moed er weer voor kunt gaan!
suc6!
suus

Hoi Thessa,

Klote zeg...weet helaas hoe je je voelt. Heb 3 miskramen gehad en herken het gevoel van het komt vast nooit meer goed.. Weet dus ook niet goed wat je aan dat gevoel kunt doen. Ik probeer toch positief te blijven en denk nog steeds dat onze tijd nog wel komt maar zekerheid heb je niet en dat kan niemand je geven.
Als je me wilt mailen mag dat altijd.
esther_bird@yahoo.com

Veel sterkte..
Liefs Esther

Hoi Thessa,

Ik had gehoopt dat het deze keer goed raak was. maar het heeft niet zo mogen zijn. De eerste miskraam is al ontzettend erg maar een tweede...
Jullie hebben alle recht om verdrietig te zijn...

Succes en heel veel sterkte
liefs Bo

Hoi Tessa,

Ik vind het erg rot voor je dat je weer een miskraam hebt gehad. Net zoals jou heb ik gedacht komt dit ooit goed. Ik heb 4 miskramen gehad en dacht ik sluit nooit meer een tweede kindje in mijn armen. Onderzoeken in het ziekenhuis na de derde miskraam wezen op niets uit. Na de vierde miskraam dacht ik dit nooit meer. Al het verdriet wat je moet verwerken, hoe kom ik hier ooit overheen. Ik was me al aan het bedenken hoe ik dit kon afsluiten omdat ik al meer dan 4 jaar mee bezig was. Maar op een of ander manier lukte me dat niet en ik werd zwanger. Ik ben inmiddels 30 weken zwanger en alles gaat goed.

Wat ik je graag wil zeggen je hebt een groot verlies geleden maar geef de moed niet op. Hoe makkelijk ik ook praat. Er komt een tijd dat je een kindje in je armen mag sluiten, echt waar. Neem de tijd om alles te verwerken, ooit komt het goed.

Veel liefs van Monique.

Terug
Bovenaan