alweer drie weken oud!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!!

Hier gaat alles goed! Shenaya is vandaag alweer drie weken oud en alles gaat super goed!!
De terugval in gewicht naar 2500 Gram heeft ze weer helemaal bijgehaald en is nu zo'n 3020 Gram!!
Eigenlijk had ze nog in mijn buik moeten zitten dat is wel heel erg gek nog!

Hoe gaat het bij jullie allemaal???
Is iedereen inmiddels al bevallen eigenlijk??

x Lies

hey hey

fijn dat alles zo goed gaat met jullie       vind je het wennen   of had je al een kindje

ik ben de 24ste uitgerekend     morgen dus
en nee nog niet bevallen           niet dat ik het beu ben

maar het word hier zo rustig en iedereen bevalt maar hahahahah
van die hele lange uitgerekende lijst is bijna iedereen eerder bevallen

ik denk dat we hier nog goed met ze 6 a 7 zijn die of nog moeten of overtijd lopen hahahaha

groetjes soraya

Wat heerlijk om te horen dat alles goed gaat! En geniet er lekker van voor je het weet is dat echte baby-achtige er al weer af.......

Tja de tegenstellingen zijn groot op het forum nu, jouw kind alweer 3 weken oud en ik pas donderdag uitgerekend.....dus nog wachtende op mijn wondertje.......

ik hoop dat die van ons zich snel aandient, want ik heb er toch een zin in om ons kindje te omarmen! En vooral om dat kindje dat je al weken koestert eindelijk in de ogen te kunnen kijken.

gr mama van MD

39+3

Het gaat inderdaad zo ontzettend snel...
Het is ook erg raar, sommige zijn nog niet aan hun uitgerekende datum terwijl andere al een maand een baby hebben (of zelfs langer, die erg vroeg waren... ). Maar als je begin december was uitgerekend kun je natuurlijk makkelijk half november bevallen en als je eind december bent uitgerekend kan het gebeuren dat je tot half januari moet wachten... dat scheelt toch al weer 2 maanden!

Nog 2 maanden en dan moet ik ook helaas alweer aan het werk! Ik zie er nu al tegen op...

/>

Hey Lies,

Wat fijn om te horen dat alles zo goed gaat met Shenaya!
Ik ben wel een beetje jaloers op je, want ik ben inmiddels de 41 weken gepasseerd, maar de boel zit nog potdicht en de baby is niet eens meer ingedaald, boehoe!!!
Duidelijk geen zin in de winter...

Nou ja, ik hoop dat ze toch snel mag komen en dat wij net zo van onze dochter kunnen genieten als jullie!

Liefs, Lotte

Hoi Lies,

Leuk om weer even wat van je te horen.
Fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje en dat ze lekker groeit.
Ja gek is dat, dat ze nog in je buik had moeten zitten en dat je nu al weer 3 weken van haar aan het genieten bent.
Groot deel van de dames is inmiddels bevallen. Wij zijn nog met een relatief klein clubje dat nog moet bevallen. Wordt dan ook wel wat stil op het forum. Misschien als straks iedereen bevallen is en iedereen zijn draai weer gevonden heeft, dat het dan weer wat drukker wordt met vragen over opvoeden e.d..
Zelf ben ik pas maandag over een week uitgerekend (31-12) en heb niet het idee dat de kleine veel eerder gaat komen. Hou er toch ook wel een beetje rekening mee dat het wel eens januari kan worden. Bij mijn 1e was ik een week overtijd. Maar goed, de natuur gaat haar gang dus we wachten maar af. Jij lekker verder genieten van je meisje!

Groetjes Sabine
(38+6)

Ja echt heel gek, vandaag was mijn uitgerekende datum en ze is er al een tijd!

Het gevoel dat de kleine misschien wel in Januari zou komen, kon me helemaal gek maken! Een jaar verder is enorm raar..
Er zijn er al wel een hoop bevallen zeg! Maar ik voel mee met degene die nog lopen, en helemaal die overtijd lopen!!

De winter is misschien inderdaad wel de reden dat ze blijven zitten! :) Als ik Shenaya nu hoor adem halen dan is het niet zo gek!

Fijne feestdagen allemaal!!!

xx Lies

Soraya, lees nu pas je vraag.. :S

Ik vind dat het wennen is wel meevallen!
Het is ons eerste kindje, maar sinds ze er is is het eigenlijk gelijk gewoon!
Ook voor mijn man is het gelijk normaal dus dat scheelt.. Hij dacht dat ie het niet leuk zou vinden omdat je nu nog niet zoveel kan met een kleintje..

Maar als je m met Shenaya ziet tuttelen is helemaal leuk!!! :)

xxx

Terug
Bovenaan