Alweer een domper

Hoi Allemaal
Hardstikke bedankt voor het meeleven met mij na me mislukte iui
Vandaag heb ik weer een domper gehad
Mijn contract word niet verlengd
Houd het dan ook nooit op met die tegenslagen voor mij
Ik kan wel huilen
Maar goed ik zal maar eens op zoek gaan naar een andere baan.
Jeetje wat een baaldag heb ik opeens

Groetjes Sabine

Nou zeg ze moeten jou wel hebben he!!?? Wat doe je voor een werk?
Wat geven ze als reden op dat het niet wordt verlengd????
Je kan het ook positief zien. Als je niet 1,2,3 iets leuks vind kun je even een tijdje tot rust komen en je op de volgende IUI concentreren. Een keer WW aanvragen is echt geen schande hoor. Je betaald er al jaren voor.
Het positieve is wel dat de markt langzaam aantrekt en dat vanaf nu tot de zomervakantie de vacatures weer loskomen. Moet lukken toch!?

lfs inge

dat is niet leuk zeg, zag je het wel aankomen of out of the blue?
In het AMC hebben ze altijd mensen zodig misschien kun je eens informeren. Ik weet natuurlijk niet waar je woont, het is een ideetje van mij.
Ga even wat ruimte voor je zelf maken en je partner, misschien helpt dat. Maar de hele dag thuiszitten lijkt me ook niets, maar ja.
He, kop op het komt heus goed. Al het goede komt in 3en.
Laat je koppie niet hangen, volgende keer beter.
liefs ilona

Hoi Inge en Ilona
Zijn jullie zijn schatten!
Het is echt out of the blue
ik ben accountmanager bij ''de bank'' (abn)
we moeten targets halen
en ik heb ze allemaal gehaald dus het kwam echt onverwachts
ik woon in almere dus amc is wel dichtbij
kan ik gewoon op de site kijken voor vacatures?
Inderdaad ik kan mezelf zo een paar maanden rust gunnen door de ww in te gaan
maar de hele dag thuis zitten is echt niks voor mij

Groetjes Sabine

Lekker is dat zeg. Haal je alles en dan moet je er nog uit. Moeten ze bezuinigen ofzo?

Wel toevallig. Mijn man is preffered banker bij ABN.Je was dus een collega van hem.
Een goede accountmanager kunnen ze toch overal wel gebruiken? Ik werk bij Tempo-Team en daar zitten ze te springen om echt commerciele mensen. De intercedenten doen 8 bezoeken per week en zijn verantwoordelijk voor hun eigen klanten. Als je een HBO of WO achtergrond hebt kun je daar ook nog eens aan denken. Ik heb zelf ook jaren als IC gewerkt en het is dynamischer en inhoudelijk zwaarden dan sommigen denken. Er worden nu alleen nog maar mensen met een commerciele achtergrond geselecteerd.

lfs ing

Hoi Inge
Dat is inderdaad wel grappig dat we collega's (nu nog zijn)
ja er komen geen vaste contracten meer
dus helaas viel ik daar ook onder
maar goed we zien wel wat de toekomst ons brengt
groetjes Sabine

Hai!

Mijn man had van collega's gehoord die in Almere bij jou onderdeel hadden gesolliciteerd dat het er vreemd aan toe ging. Hij vond het ineens niet verlengen van jouw contract ook erg vreemd. Maarja wat doe je eraan! Kun je niet ergens anders bij ABN terecht of willen ze nergens mensen meer?

lfs inge

ja, ik denk het wel of bellen met peroneelzaken
of je kiest een heel ander beroep, ik weet niet hoe oud /jong je bent.
miscchien hebben ze wat anders voor je,
succes meis, ilona

Terug
Bovenaan