alweer een einde aan mijn mooie droom

A

Anoniem

Guest
Helaas zaterdag ongewenst bezoek van de rode duivels. Had nochthans goede hoop deze keer. Op naar ronde 9 en dit hopelijk met het gewenste resultaat. Volgende NOD 6 maart. Dit weekend was het dus weer even balen. Gelukkig heb ik een pracht van een dochter waar ik zoveel mogelijk van geniet. Ik mag niet klagen, zo slecht heb ik het niet. Toch verlang ik echt naar een broer of zus voor mijn kleine meid. Is dat te veel gevraagd.

Shit wat balen! :( Ik hoop voor je dat het de volgende keer lukt! groetjes van Nicky

He natje,

Wat balen zeg!! Ik hoop dat het de volgende ronde raak is.

Liefs,
Lelie

Nee, da's zeker niet teveel gevraagd. Ik heb ook een dochter van bijna vier en wil ook graag nog een kindje. Ben nu een jaar bezig en net de molen in. Wat een teleurstelling steeds weer he ? Ik ben vandaag weer ongi geworden. Keurig op tijd weer en direct bij het wakker worden. Voor het geval ik zeker zou vergeten dat het mijn nod is...........
Groeten van XXX

Hallo meiden. Balen die ongi! Ik gisteren ook. En nee, het is niet teveel gevraagd een broertje of zusje voor jullie kleintjes. Wij hopen er ook op. Maar ik mag nog niet mopperen. Het is pas ronde 2 geweest. Op naar ronde 3. Maar ik baal er net als jullie ook een beetje van.
Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan