Alweer een half jaar geleden

Gisteren was ik 17 weken en 1 dag zwanger, dat was ongeveer een half jaar geleden de duur van de zwangerschap toen ik hoorde dat ons kindje niet meer leefde.
Vorige week woensdag hebben we het hartje nog gehoord, en ik voel nu af en toe gefriemel van onze kleine MiniMiep. Dat het vorige keer mis was, maakt me wel wat onzeker, want ik durf nog niet te vertrouwen op dat gefriemel, en zal heel blij zijn als ik echt stevige bewegingen voel die niet te verwarren zijn met iets anders.

Volgende week donderdag dan ga ik weer naar mijn eigen gynaecoloog en dan hebben we alle belangrijke momenten wel gehad. Langzamerhand beginnen we echt vertrouwen te hebben. Ik merk wel dat ik op bepaalde dagen (de uitgerekende datum, de duur van de zwangerschap dat ons kindje overleed, de duur van de zwangerschap toen ik hoorde dat ons kindje was overleden, over een paar dagen duur  van de zwnagerschap bij de bevalling) er gewoon heel erg stil bij sta.

Maar al met al gaat het goed met ons, en krijgen we er steeds meer zin in. Waren we bij de vorige zwangerschap al snel met namen bezig, dat begint nu pas een beetje te komen.

Nou meiden ik blijf aan jullie denken en met jullie meeleven. Hoop snel allemaal positieve testen te zien en daarna wil lezen van mooie echo's.

Dikke kus en knuf
Miep

Wat heerlijk dat je de spannendste tijd hebt gehad, wat gaat het eigenlijk hard he? En nu al gefriemel in je buik! Dat beloofd wat voor over een paar weekjes! Trapt Minimiep je bontenblauw. Ga toch echt maar eens namen verzinnen, want stel dat je een mannetje krijgt moet ie toch echt een andere naam en ik geloof dat een  meisje ook niet Minimiep wil heten. Jeetje, je bent gewoon al bijna op de helft!
Geniet ervan!

hoi hoi miep

goh dat klinkt toch best wel positief allemaal

wbt die angstige momenten dat kan ik me zo goed voorstellen... daar blijf je toch aan denken..ik hoop voor je dat je de 18 weken gauw passert en dan lekker onbezorgd kan genieten

ik blijf voor je duimen meid en ik hoop voor je dat mini miep je vaak blijft plagen met dat gefriemel....

heel veel liefs tobi

hoi hoi miep

goh dat klinkt toch best wel positief allemaal

wbt die angstige momenten dat kan ik me zo goed voorstellen... daar blijf je toch aan denken..ik hoop voor je dat je de 18 weken gauw passert en dan lekker onbezorgd kan genieten

ik blijf voor je duimen meid en ik hoop voor je dat mini miep je vaak blijft plagen met dat gefriemel....

heel veel liefs tobi

Hoi Miep en MiniMiep,

fijn om te horen dat het deze keer goed gaat. Het lijkt me zo'n  teleurstelling als je al zo ver in je zwangerschap bent en dan blijkt dat je kindje niet meer leeft. Het is dan denk ik best moeilijk om weer vertrouwen in deze nieuwe zwangerschap te hebben.

Maar gelukkig gaat alles voorspoedig!!

Het is je gegund en geniet er maar lekker van!!

Groetjes, Harma

He Miep,

Goed om te lezen dat alles goed met jullie gaat! Al kan ik me je onzekerheid goed voorstellen! Onbevangen zwanger zijn is er na jou ervaring niet meer bij lijkt me. Toch hoop ik dat je nu je de kritieke data van de vorige keer (bijna) helemaal voorbij bent nog meer kan gaan genieten van Minimiep. En idd zoals jij al schrijft hoop ik ook dat wij ons ook snel weer zo gelukkig mogen prijzen!

Groetjes San

Hoi miep!

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat en wat heerlijk dat het
vertrouwen begint te groeien! Ik ben heel benieuwd hoe het donderdag
bij de gyn zal zijn. Laat je het ons weer weten?

Liefs van Sisi, die heeeeeel hard voor jullie duimt!!!

Hoi Miep,

Ik hoop dat het gefriemel van mini-miep snel verandert in stevig trappen (niet te hard uiteraard!), dat de laatste angstige data maar snel voorbij zijn en dat je er  dan maar lekker van mag genieten!  

Groetjes, Em

Terug
Bovenaan