Alweer een half jaar!

A

Anoniem

Guest
Vandaag is mijn kleine meisje precies een half jaar en wat heeft ze al veel geleerd!
Daarnaast heeft ze mij ook een hoop geleerd, het moederschap, een fulltime job. En hoewel supermama niet bestaat, denk ik dat ik het toch niet slecht doe.
Ze gaat zo'n 20 uur per maand naar de gastouder en dat terwijl wij allebei 32 uur per week werken, daar doet ze 't erg goed!
Sinds een aantal weekjes is ze aan het eten en sinds kort hebben we dan  ook een mooi schema
7.00            fles
10.00        fruithap heel potje
11.00       fles
14.30       fles
17.00       groente half potje
18.30       fles
19.00        naar bed
Zitten is haar nieuwe favoriete hobby, ze kan dit steeds beter zonder steun. Ook staan (uiteraard wel met hulp) vind ze geweldig.
Ze bekijkt de wereld het liefste vanaf haar speelkleed op de grond, dan kan ze lekker met d'r babygym spelen of op de knopjes van d'r draaihuis drukken.
Ook keihard gillen van vreugde kan ze nog steeds erg goed! Van de ontwikkeling van haar tandjes heeft ze met vlagen erg veel last, gelukkig helpen de druppeltjes goed.
Dit weekend zijn we een weekendje weggeweest en hebben we voor het eerst met haar gezwommen, dat vond ze helemaal geweldig!

Wat is de tijd toch mega snel voorbij gevlogen, over een half jaar zitten we aan de taart met 1 kaarsje! Ik ben zo mega trots op m'n kleine meid!

Liefs,
Anne

Ja, dichter bij de eerste verjaardag dan bij de geboorte. Het is toch weer een beetje een mijlpaal. Straks beginnen met brood, ik ben zoooo benieuwd. En de eerste stapjes waarschijnlijk binnen een half jaar, lijkt me ook zo leuk. Whahaha, ik wil alles wel nu al meemaken, maar ik wil toch ook wel dat ze zo lekker klein blijft hihihi.

Op naar de grote 1 !!!!

xxx

Toch weer een mijlpaal hè. Lynn is over 2 wkn een half jaar oud. Helaas staat haar ontwikkeling wel stil door haar heupdysplasie, dus ze blijft nog iets langer een "klein baby'tje". 't Gaat veel te snel. Dit jaar de 1e verjaardag, volgend jaar naar de psz!! Als ze net als haar broer is duurt het nog heeeel lang voordat ze d'r eerste stapjes zal zetten.

Maar, elke fase heeft z'n leuke en minder leuke momenten! Vooral genieten van de leuke!

Groetjes,
Nelly.

ook Senna is met 2 weken alweer 6 maandjes!!
wat vliegt de tijd zeg.
het baby achtige is dan nu ook echt over in mijn ogen, ze wil steeds meer en kan helaas nog niet alles wat ze wil, dus soms een flinke huilbui.
ook het zitten vind ze super leuk! en als mevrouw 2 staartjes heeft ziet ze er al veel ouder uit!
het is onze 3e meid en ik wilde dr graag een beetje lang klein hebben maar onze meiden willen altijd ontzettend veel en snel!
draaien deed ze al met amper 3 maanden... pff
maar goed op naar een prachtige periode! een lekkere zonnige periode?? hoop het wel zeg!
en dan straks haar 1e verjaardag alweer! het lijkt nu nog ver weg, maar dat gaat zooo snel.
eerst onze 2 meiden in juli jarig... word de oudste 4!!! ook een mijlpaal hoor!
ach gewoon genieten van de kids!!!!

liefs Jenny (een hele trotse mama!!!)

Terug
Bovenaan