alweer een lekke band!

hoi debby,

ik heb ook net vorige week een lekke band gehad,
er zat een grote doorn in!
en het is toch een kl*te klus om dat bandje te plakken!!!!
waardeloos dus..

groetjes mascha

Hoi,

nee ik heb gelukkig nog nooit een lekker band gehad. Lijkt me inderdaad lastig plakken.
Maar misschien klinkt dit heel stom maar is de bandenspanning wel goed bij jou kinderwagenbanden?
Ik weet dat bij fiets- en autobanden de spanning wel verschil uitmaakt bij het krijgen van lekke banden.

Als het goed is hebben de kinderwagenbanden ook een bepaalde druk nodig (staat er op of in de gebruiksaanwijzing) en vaak kun je bij de benzine pomp de juiste spanning instellen.
Ik geef toe het ziet er wat vreemd uit met je kinderwagen bij de pomp , maar het werkt wel.

Groetjes,
Tamar

ik ben toch wel voorzichtig hoor, ga normaal de stoep op en af enzo....
ik rijd inderdaad regelmatig naar de benzinepomp om mijn bandjes op te pompen, dus dat kan het ook niet zijn... misschien gewoon een kwestie van pech?
a.s. maandag is de fietsenmaker (onze locale bandenplakker)  gelukkig  weer terug van vakantie, dus gooi ik m ff op...

groetjes!

Hoi Debby,

Ik ben nu ook wel benieuwd welke wagen je hebt? Wij hebben een Bugaboo, daar zit zo'n noodpatroon bij voor als je ooit een lekke band krijgt, maar moet eerlijk zeggen dat het patroon bij Marissa op de kamer ligt , niet zo handig dus voor als er echt iets zou gebeuren.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan