Nou ja, zoals de titel al zegt, deze meneer of mevrouw ligt in de stuit. Ben ik effe niet blij mee. De vorige zwangerschap liep exact zo, alleen toen kon er gedraaid worden (wat niet hielp want mw draaide tijdens de bevalling vrolijk terug). Deze beeb ligt in de half onvolkomen stuit, d.w.z. een been omhoog en een omlaag. Ben nu 31 weken zwanger, dus het kan nog draaien, maar mijn ervaring is dat ze bij mij lekker met het hoofd omhoog blijven liggen.
Tenzij ze gedwongen worden door de gyn;-)
Ach ja...we zien wel, heb al wel aangegeven dat ik liever niet ingeleid word en ook geen keizersnee wil. Als tijdens een stuitbevalling een ks noodzakelijk is, prima, maar niet nu al gaan plannen, zeg maar. De gynaecoloog is gelukkig een heel relaxte vrouw, en we hebben nog even.......
Tenzij ze gedwongen worden door de gyn;-)
Ach ja...we zien wel, heb al wel aangegeven dat ik liever niet ingeleid word en ook geen keizersnee wil. Als tijdens een stuitbevalling een ks noodzakelijk is, prima, maar niet nu al gaan plannen, zeg maar. De gynaecoloog is gelukkig een heel relaxte vrouw, en we hebben nog even.......