ALWEER een van die periodes!!

Ik ben 2 en zeg nee...
Nou das waarheid. En dan erbij is ie momenteel weer aan het slaan en dreinen. Poeh als ie zijn zin niet krijgt dan hebben we het gedaan hoor. maar dan wel aan mijn benen hangen enzo.
Maar goed ik pak hem dan niet op, zeker niet als ie net aan het dreinen of slaan is geweest.
Maar hebben jullie momenteel deze ervaringen ook met de drakies en is dit dus weer een van die sprongetjes??

X Saskia
mv Rik 23.5 mnd

Hoi Sas,

Het gezegde ken ik wel, maar bij Dylano doet dit (nog) niet op. Hij zegt eerder overal ja op. Zitten hem altijd te pesten zonder dat ie t weet. Zeggen altijd: Dylano, en als jij strax nou heel veel centjes verdient, komt er dan ook een deel naar papa en mama?? Waarop hij tuurlijk antwoord: JA!!! ;-)

De fase van het slaan bij Dylano is wel over denk ik. Ik vind hem de laatste dagen juist heel erg goed naar me luisteren, en hij is ook heel erg lief! Tuurlijk heeft ie soms buien erbij zitten, maar t is veel erger geweest hoor.
Als Dylano een driftbui heeft, laat ik hem gwn doen. Of hij moet gaan gooien met dingen, of dus gaan slaan, maar net wat ik net al aangaf; dat gebeurd bijna niet meer.

Wat bij Dylano de laatste tijd echt helpt is afspraken maken, bijv: Hij wilt als ik zijn tandjes heb gepoetst, zelf ook nog altijd ff poetsen/spelen met dat ding. Dan zeg ik duidelijk tegen hem: Oké Dylano, dan gaan wij nu een afspr. maken. Dylano mag nog 1 minuutje met de tandenborstel spelen, dan moet je hem aan mama geven, en dan gaan we nog ff kroelen, en dan is het echt bedjesslaaptijd.
En hij snapt t echt ook nog!
T gebeurt weleens dat hij zn tandenborstel niet af wil geven, en dan zeg ik gwn: Jamaar Dylano, dat is niet lief van jou hé, want Dylano en mama en hebben net een afspraak gemaakt dat Dylano de tandenborstel zou geven na die minuut.
Dan zit ie ff bedenkelijk te kijken, en geeft hem toch! Zoooooo liefffff!!!!

Ik dacht eigenlijk dat Dylano dat nog niet snaptte, maar t is echt zo, ongelooflijk! Dan wordt je toch met je neus op de feiten gedrukt dat het allemaal heel erg hard gaat...

Succes meid!

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan