alweer een vraagje

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik was net zo happy na mn echo en helemaal in de wolken!
en nu heb ik al vanaf gister weer buikpijn of ik ongi moet worden dan is het weer ff weg dan komt het weer terugen ik heb een beetje rugpijn
ik ben nu 11 weken en 2 dagen is dat normaal dat ik daar nu nog last van heb ik d8 dat die pijn allang over moest zijn of heb ik het mis en kun je dat gevoel langer hebben....
ik hoop op reactie

mvg brigitte

Hallo,

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Het is niet vreemd dat je pijn in je buik en rug hebt, je moet zo denken er verandert nog al wat in je lichaam en er moet ook plaats gemaakt worden voor je kindje en alles in je buik moet opgeschoven worden om die plaats te maken. En daarbij maak je je misschien wat zorgen dat het niet goed zal gaan (ik gis maar hoor, sorry als het niet zo is) dit doet namelijk bijna iedereen die pas zwanger is en daardoor voel je ook alles.
Ik heb er dik 4 jaar over gedaan om zwanger te worden en ben uiteindelijk zwanger geraakt door IVF met ICSI, ik voelde ook werkelijk alles en bij ieder steekje dacht ik ojee !?!? Bij mijn tweede zwangerschap had ik niet zoveel tijd om over alles na te denken omdat ik er al eentje rond had lopen en voelde de steekjes veel minder en dacht er vaak niet eens meer bij na.

Heel veel succes en vertrouw op je lichaam.
Lieve groetjes

Terug
Bovenaan