alweer een zwangerschapstest negatief!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi,

ik ben een beetje depri, ik kan er niets aan doen, sinds ik mijn mirena spiraaltje heb laten verwijderen, is mijn menstr. aan het rommelen. de eerste keer 30 dagen toen 2 keer 28, vorige maand 26 en nu 32 en nog niet ongi, ook niets te zien bij tampontest.

en al 3 zwangerschaps testen gedaan, en nog altijd negatief.
met 26 dagen 1 gedaan, te vroeg gedaan. zondag een test gedaan kan ook te vroeg zijn.
vandaag getest, nog niets het zal wel niet.

dan kun je nog beter 2 dagen eerder je ongi hebben , dan weet je waar ik aan toe ben.

hoe lang overtijd voordat je naar de huisarts moet??
ik ben altijd gewoon rond 30 dagen ongi geworden, soms eerder maar nooit later dan 30 dagen.

Tamara ronde 5 29 jaar

Hoi Tamara,

Ruim een week geleden stond ik ook in jouw schoenen. Onregelmatige menstruatie, flink overtijd en een negatieve zwangerschapstest. Bijna wilde ik mijn huisarts bellen, toen ik (ook bij dit forum) een berichtje zag staan van iemand die met een verloskundige gesproken had. De verloskundige vertelde haar dat ze nog een week moest wachten (een volle week overtijd zijn dus) voordat ze een afspraak met de huisarts kon maken. Ik heb me hier dus ook maar aan gehouden en jawel op dag 32 (voor mij dus echt 5 dagen overtijd!) werd ik ongesteld.

Je kunt inderdaad maar beter iets eerder ongesteld worden dan later (en het liefst helemaal niet!!).

Veel succes,

juffie74

snap heel goed dat je depri ben hoor meis zou ik ook worden en ken het gevoel zo goed.bij mij was het altijd om de 28 dagen de ene keer was ik het om de 26 dagen 2keer achter elkaar toen weer om de 29 dagen,maar gelukkig de is het nu weer ok ben het nu weer om de 28 dagen,dus ik snap heel goed dat je er leip van wordt,en die testen zijn ook niet al te goedkoop dus baal je stevig. ik zou nog even wachten tot morgen en donderdag ff je dokter gaan bellen voor een afspraak misschien kan hij/zij je meer raad geven.maar ik hoop toch echt voor je dat je zwanger bent.zelf zitten wij ook in spanning te wachten of ik niet of wel ongi zal worden liever niet dus.ik heb me nod 25 juli.ik hoop zo dat de iui is gelukt zoniet gaan we verder voor de volgende iui,ach ja ik ben al zoveel gewend dat ik eigelijk nergens meer voor terug deist want met 20 rondes achter de rug weet je haast niet beter maar we houden de moed erin, nou meis een dikke kus en ik zal voor je duimen gaan hoor,doei,doei. pepe.

He Tamara,

Balen van die testen zeg.
Maar volgens mij kan je er nu wel een beetje vanuit gaan dat je gewoon ongi wordt. Het duurt alleen wat langer dan anders.
Is niet negatief bedoeld, want ik hoop dat iedereen hier erg snel zwanger is. Lang wachten op een zewangerschap gun ik niemand.

Liefs, Clau

Bedankt voor jullie reactie!

omdat ik nog niet ongi ben, heb ik dan wel een eispong gehad????

wat zou de huisarts kunnen doen?

ik vind dit maar niets,   ik heb dit nog nooit gehad.

groetjes Tamara

Hey Tamara,

Wat herken ik jou verhaal goed zeg, ik ben na het stoppen met de pil 1x ongi geweest, precies 27 dagen, nu zit ik te wachten op de tweede, is nu inmiddels 44 dagen (17 dagen overtijd), en afgelopen zaterdag nog steeds een negatieve test en nog geen spoor van de duivels. Wist het ook niet meer, heb de huisarts gebeld, en ik moet gewoon nog afwachten. Hij wilde er nog niets aan doen.

Meis heel veel succes met wachten en ik duim voor je!

Liefs Judith

Terug
Bovenaan