Alweer even geleden...

Hoi Dames,
het is alweer even geleden, maar de beeb maakt het nog steeds goed! Ben vandaag 12+2 wk zwanger en gisteren de echo gehad, baby ligt op schema en 1 juli is de uitgerekende datum
De baby maakt het dus goed ondanks mama al 5 weken thuis zit met Hyperemesis Gravidarum (overmatig misselijk en overgeven)
Het is een erg zware weg, maar weten dat het kindje het goed maakt geeft een goed gevoel!
Ik ben niet vaak op het forum aangezien ik er geen energie voor heb en voornamelijk alleen op bed lig en op de bank,
iedereen een fijne zwangerschap, geniet ervan als je niet veel last hebt van je kwaaltjes!!

Hele fijne feestdagen en op naar een mooi jaar waarin we allemaal hopelijk mama mogen worden van een mooi wondertje!

Liefs Daisy

ow wat vervelend zeg! ik heb toevallig pillen tegen de misselijkheid gekregen en die werken goed.
ik moest namelijk ook heel veel spugen zo 4 x per dag!
heb jij die pilletjes ookal gehad? of niet

groetjes

Hoi Meli,
ik heb ook medicijnen gehad emesafene maar sloegen niet aan en moest ik mee stoppen. 4,5 week geleden 5 dagen in het ziekenhuis gelegen ivm uitdroging.
Ik spuugde zo'n 8-15 keer op een dag, nu met volledige rust en een paar weken verder is dit nog 4-5 keer per dag.. Dus het gaat al wel beter, maar ik hoop dat ik er binnen enkele weken vanaf ben..
Hopelijk voel jij je ondertussen ook al beter..

Groetjes

pfff meid je krijgt je kindje ook niet voor niets, ik hoop voor je dat de misselijkheid nog wat meer af zal nemen.
Fijn dat jullie kindje er in ieder geval geen hinder van ondervind
veel succes

Wat fijn dat het wat minder is nu je rust moet nemen... Ben wel blij voor je dat het je eerste is hahaha. Als ik er aan moet denken dat ik dit zou hebben met die kleine van 11 maanden om me heen... Pffffff onmogelijk! Sterkte en ik hoop dat het snel over is! Dikke knuffel!

Oh meid jemig, jij bent er echt ziek van...gelukkig gaat het nu de goede kant op, hoop dat het helemaal weggaat eerdaags!

Maar fijn te horen dat het goed gaat met je ukje! Je loopt 1 dag voor op mij...

Hele fijne feestdagen alvast! (al zal jij niet zoveel eten, maar probeer wel te genieten, t blijft een speciale tijd...)

Fijn om te horen dat het goed gaat met de kleine en dat de misselijkheid af aan het nemen is met rust.

Ik hoop dat je toch een beetje fijne feestdagen hebt en de misselijkheid verdwijnt. Bij mij nu, op de kop af 13 weken en ik ben voor het eerst niet misselijk wakker geworden en de hele dag nog nergens last van. Ik hoop dat het voor jou ook zo mag gaan!

Terug
Bovenaan