Alweer Friso

Hallo, wordt een beetje moe van het typen. Mijn vraag wordt WEER niet op het forum gezet....dus nogmaals:
wie heeft ervaring met het combineren van Friso Comfort en Friso Normaal of Friso Comfort en Friso Hyp.allergeen.
Alvast bedankt!
ps: ik had er eigenlijk nog meer bij staan, maar ik blijf natuurlijk niet aan de gang. haha
 
Ik heb ook een hypoallergene voeding gebruikt en die mocht absouluut NIET gecombineerd worden met een andere voeding. Het allergene gaat dan nl verloren. Voor de zekerheid zou ik bellen met friso wat wel en niet mag.
succes ermee!

yvonne
 
Hoi. Ik heb geen ervaring met hypoallergene voeding,maar gebruik wel altijd friso. Eerst alleen friso normaal,maar omdat mijn zoontje zo spuugde combineerde ik het met de friso comfort. Nu drinkt hij alleen nog maar friso comfort. Wat ik zou doen is net as yvonne even naar friso bellen,dan weet je het zeker.

sucses en groetjes Chantal
 
Hoi, ik weet wel dat je normaal en comfort mag mengen. Mijn dochtertje krijgt nu comfort maar als ze meer dan drie keer per dag ontlasting krijgt mag ik de comfort mengen met de normaal. Staat overigens ook op de verpakking.
 
Terug
Bovenaan