Alweer gedonder met de bloeddruk...

He he, het ging eindelijk goed. Nadat ik pilletjes had gekregen was mijn bloeedruk vorige week op beide 'meet-dagen' aan de CTG rond de 140/80. Vol goede moed vandaag weer gegaan om ook de arts te laten weten dat ik niet van plan ben mee te doen aan het onderzoek waar mijn medewerking aan gevraagd is. (eventueel inleiden tussen 34 en 37 weken in geval van hoge bloeddruk en/of zwangerschapsvergiftiging: men weet nu niet wat beter is, afwachten of ingrijpen. Bij het onderzoek neemt de computer de beslissing wie er uitgeloot wordt om in te leiden. Dat zie ik dus niet zitten). En wat blijkt: mijn bloeedruk is weer gestegen... Bij alle 6 de metingen in het half uur aan de CTG was de bovendruk rond de 170 en de onderdruk rond de 90. Nu heb ik vandaag veel last van vocht dus dat kan meespelen. Mijn hand knelde telkens behoorlijk af. Urine bevatte beetje eiwit (mag 35 zijn, was 33). Bloed in orde. orgen toch even terug om weer een half uur aan de CTG te 'hangen'.... Pfff. En ik kom al 2x per week in het ziekenhuis voor de bloeddrukmeting aan de CTG! Deze week dus 3x. Wat dat betreft ben ik blij als onze dame er is hoor. Maar ze mag nu nog niet komen hoor, we staan op het punt te verhuizen! Over 2 weken koopcontract tekenen en dan hopelijk een week later al verhuizen.... Ik doe mijn best om daar niet aan te denken, das niet goed voor mijn bloeddruk... :)

He Meis
Vervelend van je bloeddruk. Doe het rustig aan he? Vooral met verhuizing, komt veel bij kijken, jij en kindje zijn effe iets belangrijker.
Denk goed aan jezelf
x

doe rustig aan! Ik heb zelf altijd een bloeddruk volgens het boekje, maar ik kan niks ivm bekken. Dat is alleen niet gevaarlijk voor je baby, als je dan wel je grens overgaat.
Hou je maar kalm!! sterkte!

Terug
Bovenaan