alweer....haaruitval

A

Anoniem

Guest
Nick is nu zo een 5 maanden en nog val ik uit als een kat/hond in de rui..
Gek word ik er van.

(zo weer een topic geplaatst)

hoi

Ik heb altijd al een weelderige haardos gehad en in mijn zwangerschap dus ook.
Nu is danny 4,5 maand en ik heb weleens wat haren in mijn handdoek zitten, maar ik kan nu niet zeggen dat het er met stukken tegelijk uitkomt.
Mijn kapster zei laatst nog dat alle vrouwen haaruitval hebben na de bevalling, maar jij hebt daar weer geen last van.
Ik geef nog wel volledig bv en ben ook nog niet ongi dus misschien scheelt dat.

groetjes irene

Dat zou kunnen ben vanaf de 4e maand alweer ongi.
Maar ik weet niet of ik voor die tijd er ook al zo een last van had.

hihi het ziet er even naar uit dat wij samen het forum moeten vullen vandaag.
Alleen ga ik nu de taak echt aan jou overdragen, want er staat nog een berg wasgoed op me te wachten en de kasten zijn leeg dus ik moet wel.

Ik kom dadelijk als het tijd is voor een bakkie koffie of wat anders drinken wel weer even kijken wat je allemaal voor nieuwe topics verzonnen hebt.

groetjes irene

Ik moet ook zo even weg de kids ophalen.
Zal vanmiddag wat meer mijn best doen

Zo, weer even een time out. Ik wil mezelf niet overwerken natuurlijk.
3 wassen weggewerkt en nu komen er geloof ik nog 3!!
en al de strijk dan nog. pffffffffffffff het leven van een werkende huisvrouw gaat niet over vrije zaterdag middagen.

groetjes irene

Ik heb besloten dat ik morgen maar wat aandacht aan het huishouden ga geven.Of overmorgen, of.....

Ik heb er ook zo'n last van, alles ligt onder de haren. En het  werd echt heel erg droog, dus gisteren naar de kapper geweest en er een flink stuk af laten halen. Ziet het er in ieder geval weer wat gezonder uit. Mijn man vond het wat minder maar ja.

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan