Alweer in ronde 25....

A

Anoniem

Guest
Hey meiden.

Gisteren dus alweer de duivels op bezoek... Pff word je toch zo moedeloos van hè.
Betekent dat we dus weer in ronde 25 beland zijn.... Al meer dan twee jaar zijn we nu bezig met onze kinderwens...
Ik heb de laatste maanden mijn ovulatie berekend, en merk dat ik er teveel mee bezig was. Ik ga er gewoon niet meer aan beginnen, ik zie wel hoe het allemaal loopt.
In december hebben we weer een zaadonderzoek en hopen natuurlijk op goed nieuws!
Ik moet zeggen dat de tijd al wel erg voorbij vliegt. Ik zie het allemaal wel weer wat positiever in.

Verder zijn we flink aan het klussen in huis. Alle kamer zijn boven gestuuct en geverft. Dus dat is weer iets wat ons afleid, en weer iets wat we van ons lijstje af kunnen strepen :)
En we genieten natuurlijk ook van het weer! Nog een dikke week en dan hebben we eindelijk zomervakantie.

Dank je wel dames, dat ik mijn ei bij jullie kwijt kan!

Liefs laura

Wat ontzettend balen zeg! Fijn dat de tyd lekker snel gaat en jullie genoeg afleiding hebben. Toch blijft het moeilijk als het zolang duurt.

Liggen de problemen vooral bij het zaad van je man?

Succes met klussen en daarna lekker genieten vd vakantie!

Hey beauty,

Dank je wel!
Ja, het ligt aan mijn vriend. Mij hebben ze ook onderzocht, maar niks geks gevonden.
We wisten vanaf het begin al dat we de mmm in moesten. Mijn vriend heeft chemo gehad toen hij 11j was. We proberen nu met hormooninjecties alles op gang te brengen.

Liefss

De tijd gaat hard als je eenmaal in de mmm zit idd.... Gelukkig heb je wel de afleiding gehad van het klussen in huis. Dat scheelt toch weer iets.

Ik ga voor je duimen dat het zaad goed is en jullie toch snel voor 'het echie' kunnen gaan!

Ow meid wat verschrikkelijk moet dat zijn.
Een kleine troost me schoonzus is 6jaar bezig geweest en na mijn nichtje duurde het 2jaar tot ze in verwachting was van me neefje en ze is nu zelfs zonder hulp in verwachting van nummer 3 en dat in 4rondes
Dus laat de moet niet zakken

Jeetje, wat een tijd he? Hopelijk komt er snel schot in de zaak. Ze kunnen toch ook operatief zaadcellen weghalen bij de 'bron'? Heb ik begrepen uit babyboom 2011.

Is dat niet mogelijk? ik hoor dan vaak het ziekenhuis van Gent genoemd. Misschien kun je daar eens verder op zoek?

Sterkte en gelukkig dat je zo positief bent.
Wenser

Hey Laura,

tjee meid, snap dat je er moedeloos van wordt! En dan loop ik maar te zeuren over een onduidelijke test....

Ik vind dat je er onwijs positief in staat!

Laten we hopen dat jullie nu eindelijk eens geluk hebben!

Veel sterkte en veel plezier in je vakantie!!!!

Liefs

@Wenser, dat kan idd. Tese noemen ze dat. Een collegaatje van mij gaat daar mee beginnen, ook in Gent.

Wat goed dat er tegenwoordig zoveel kan!

Terug
Bovenaan