Alweer in verwachting?

Haha NEEEHHHH!!! ;)
Ik heb er nu 2, jongen & meisje, mijn laatste zwangerschap was echt een hel :'(, ben heel blij met 2 gezonde mooie kindjes.
Ik was na mijn dochter ook na een half jaar weer zwanger maar dit werd helaas een miskraam. 3 maanden daarna was ik weer zwanger (van Riley), dus mijn kids schelen 1,5 jaar. Gezellig, maar wel druk soms :)!!
Ben idd ook benieuwd of andere mama's alweer plannen hebben!!

hier kan het nog niet we hebben maar 1 slaapkamer en die delen we nu al met onze kleine meid. We zijn nu wel aan het kijken om evt te gaan verhuizen. Maar laat het spiraaltje er pas uithalen als we verhuisd zijn en de kleine een jaar is.

en jij?

Pfff moet er niet meer aan denken.
Gelukkig kan het ook niet meer omdat het ook niet mocht.
Aangezien we er nu al 3 kort op elkaar hadden. 3 jaar, bijna 2 en lieke van bijna 6 maand. En dan ook nog eens 3x een keizersnee, pfff nee heb het druk zat zo.

Hier ook niet meer. Heb 2 prachtige meiden van bijna 4 en bijna 6 maanden. Anders moeten we de zolder gaan verbouwen en dat gaat te veel kosten. Met 2 kids vinden we het wel prima.

Ik zou graag nog een (en uiteindelijk 2) kleintje(s) erbij willen, maar nu al zou wel druk worden vrees ik, alhoewel het natuurlijk met een wat groter leeftijdsverschil ook druk zal zijn... Mijn zwangerschap en bevalling zijn heel soepel gegaan, dus dat houdt me iig niet tegen ;-)

Nou ik zou nog een kleintje erbij wel leuk vinden hoor maar nu voorlopig ff niet.
Eerst ff volop genieten van ons mannetje nu en als hij een jaar of 2 is gaan we hier weer eens verder over nadenken. Nu ook weer ff tijd voor mezelf :)

nou ikook niet m,n man is 48 ik 41 enheb 2 miskramen gehad en de laatste zwangerschap was niet gemakkelijk en hebben een gezonde zoon en dochter of het moet weer eenverrassing zijn aankomende vrydag wordt het een jaar dat ik er achter kwam dat ik al 13 weken zwanger was

Terug
Bovenaan