alweer mama?

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik heb een zoontje van bijna 9 maanden.. En nu wrd ik weer mama.. haha
wilde weten of er meer moeders zwanger zijn van hun 2e 3e 4e etc?
Ik ben vorig jaar bevallen op 19-07-07 en vandaag precies 10weken zwanger..
Dus als Tiango(mijn zoontje) 16maandjes is dan krijgt ie als het allemaal goed loopt zijn broertje of zusje erbij.....
Ik ben 10november uitgerekend...

groetjes Kim mama van Tiango

He kim

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat leuk zeg!!!!!
Er zijn er al best wat zwanger hier op het forum, er is laatst een onderwerp erover gemaakt, ik zal hem even omhoog halen kan je zien wie er allemaal zwanger zijn.

Geniet van je zwangerschap!!!

x Naomi x

Hoi Kim,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik heb een zoontje die geboren is op 28-7-2007 maar ik zou er nog niet aan moeten denken om alweer zwanger te zijn hoor.... Er zijn al wel een aantal mama's op het forum weer zwanger want er zijn al meerdere topics over geopend dus als je een beetje terugzoekt, kom je ze vanzelf wel tegen.
Ik wens jou fijne maanden toe!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven 28-7-2007

Hoi,

gefelicit met je zwangerschap! hier is na drie kinderen geen ruimte meer voor een vierde in huis (wel in mijn hart hoor), dus het blijft bij drie kinderen.

Groetjes van marloes

Jeetje wat veel al zeg. Hier niet meer hoor. het huis is vol en ik voel me geestelijk momenteel ook niet in staat tot nog een zwangerschap en bevalling en alles er omheen.

Groetjes van Marloes

wat leuk om te horen van harte gefeliciteerd en wij wachten het af als mijn man weer terug is uit afghanistan over 4 maanden!

Dus spannend nou succes met je zwangerschap

Groetjes patries
moeder van Femke 10-06-2007

Hoi,

Van Harte!! Ik zou ze ook wel kort op elkaar willen, maar wij gaan eerst deze zomer nog verhuizen. Mijn vriend wil natuurlijk niet alles in z'n eentje daar doen, dus zwanger zijn is nu gewoon niet handig.
Geniet ervan.
Groetjes Lynn

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik heb een zoontje van 9 maanden (06-07-2007)
Toen hij 3 maanden was werd ik weer zwanger, helaas is dat een miskraam geworden.
Inmiddels ben ik weer 7.2 weken zwanger!

Geniet van je zwangerschap.

Liefs
Janet

Terug
Bovenaan