alweer niet gelukt

Hallo allemaal.

Hier ben ik weer, even twee dagen in Drenthe geweest, heel kort maar toch even helemaal eruit. Heerlijk was het!
Maar ook helaas dat ik dus Zaterdag op zondag nacht toch weer ongesteld ben geworden (ik had het wel verwacht hoor daar niet van)
Maar goed ik ga nu maar weer 100% voor de nieuwe cyclus (nieuwe ronde nieuwe kansen)
En jij MOLLY? Ben jij ongesteld geworden of toch niet?
Hoor wel weer van jullie, ben in ieder geval weer bij mijn computertje in de buurt.

Liefs,
Cynthia

Hoi Cynthia, Fijn dat je het leuk hebt gehad in drenthe, altijd fijn om er even tussenuit te zijn. Nee ik ben nog niet ongi, maar het zit er wel aan te komen, voel ik gewoon zal morgen wel komen of overmorgen. Het zal een grote verbazing zijn als het wegblijft.

Succes en ik hoop dat je deze ronde goede kansen krijgt en het zal lukken zal voor jullie duimen.

Liefs Molly.

Hoi cynthia,

Flink balen hoor!! We kunnen elkaar een hand geven hoor,,,ik ben zondagochtend ook ongi geworden!! *** gewoon,,,maar we gaan er weer voor!! We gaan gelijk op deze ronde!! Spannend meid!!

Liefs moi xxxx

HOi Cynthia en Moi,

ikke ook! gezellig, zo samen door naar de volgende ronde!!
wel balen hoor. Bij mij is de eerste dag het ergst...daarna probeer ik altijd weer positief te raken voor de volgende kans..lukt ook niet altijd.
zou het niet leuk zijn als we ook alledrie tegelijk zwanger raakten???
Ik ga duimen!

groetjes Bo

Terug
Bovenaan