Alweer niet kunnen slapen

En ik lig alweer wakker pfff
Daar word je echt moe van, maar slapen ho maar!
Meer dames die hier last van hebben???

Ik ga weer een poging wagen, inmiddels is Ukkie ook wakker er mega actief. Slapen zal dus nog wel even duren. Dan maar lekker genieten van mijn buik die alle kanten opgaat:)

Liefs Danielle

Heb je nog kunnen slapen?
Maar ik herken het tig keer 's nachts naar de toilet en inderdaad de kleine uk die denkt kom ik laat even weten dat ik het naar m'n zin heb.
Iemand tips voor het slapen ?
Warme melk helpt niet bij mij......
XXX

Vervelend dat jullie 's nachts wakker liggen... Ik heb daar ( nog) geen last van..maar heb wel een paar tips voor het slapen;
Misschien helpt het om voordat je gaat slapen even een wandeling te maken...frisse lucht en beweging zorgen bij mij voor een goede nachtrust.
Geen koffie, thee en cola 's avonds drinken.
Een uur voordat je gaat slapen geen tv of computer meer aan...maar lekker even een boek lezen.
Of even in je dagboek schrijven.
Ik weet eigenlijk niet of je goede nachtrust-thee mag drinken als je zwanger bent? Of van die homeopatische pilletjes?
Ik moet wel vaak naar het toilet en moet daar zelfs een etage naar beneden voor, maar als ik daarna mijn kussen weer voel, val ik snel weer in slaap. Wel voel ik de kleine dan flink actief zijn :), maar dat maakt dat ik nog lekkerder in slaap val!

Succes, ik hoop dat jullie vannacht meer geluk hebben!

hoi Danielle,

Erg herkenbaar hoor.
Ik kan soms gewoon niet in slaap vallen.
Als gevolg van het wakker liggen heb ik overdags dan ineens een instort moment.
Dan hou ik mijn ogen amper open.
Zou echt niet weten wat je er aan zou kunnen doen.
Hoop dat er veel tips binnen komen.
Zou erg fijn zijn.

Suc6 vannacht!!

Hier nog één..
Zie het regelmatig 02:00 a 03:00 worden voordat ik in slaap val of ik word bijna ieder uur wakker.
Soms helpt melk bij mij wel, maar vaak ook niet.
Bij mij komt het denk ik omdat ik hiervoor altijd op mijn buik sliep en dat nu niet meer kan. Op mijn rug ligt niet echt lekker omdat ik dan last van maagzuur krijg (doe dan maar vaak een extra kussen, dat helpt nog weleens zodat ik wat omhoog lig). Maar het beste lig ik op mijn linkerzij en dan vaak zo'n langwerpig (voedingskussen) tussen mijn benen.
Zie er erg tegenop om morgen weer te gaan werken na de vakantie, toen kon ik 's middags nog een dutje doen, dat gaat straks niet meer :-(
Jullie in ieder geval ook succes en hoop dat we snel beter kunnen slapen!

Groetjes Kim

Hai Dames,

ook hier soms last van slapeloosheid. 's avonds ben ik zo vertrokken maar rond een uur of 3 soms klaarwakker. Laatst lag ik 2 uur lang na te denken over het feit dat ik nog geen hydrofiele luiers had gekocht!! Absoluut absurd; zo ben ik normaal nooit het zullen de hormonen wel zijn. Maar in ieder geval deze week de hydrofiele luiers maar gekocht wil er niet nogmaals wakker van liggen. hahaha

groetjes Froukje

Zo herkenbaar, haha! Bij mijn eerste had ik op den duur ook de voedingskussen teggen mijn buik en tussen mijn benen. Verder heb ik mijn voedingskussen haast niet gebruikt, haha! Maar word ook s'nachts regelmatig wakker en dan maar even weer naar de wc en even wat drinken haha!

Liefs marie

Heey Danielle,

Ik ben even benieuwd of je nachten inmiddels al wat beter gaan?
Ik heb geen berichtjes meer van je gezien die je midden in de nacht hebt gemaakt, dus hoop dat dat een goed teken is :)!

Groetjes Brigitte

Terug
Bovenaan