Alweer niet raak!! Hoe kan dat nou????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Heb je vakantie, denk je dat het nu echt niet misgeschoten kan zijn en ja hoor..afgelopen maandag op vakantie bruin slijm! (K met een HOOFDLETTER)  en vandaag is de hel losgebroken. Ik ga vandaag echt een ovulatietest halen en wil nu weleens weten wanneer die eieren (als ze er zijn..) losgelaten worden.
Groetjes van een verdrietige Suus.

Lieve Suus..

Zelfs als je je ei gehad hebt en je genoeg geklust hebt wil het nog niet zeggen dat je zwanger bent.. En zelfs al is het eitje bevrucht dan wil dat ook nog niet zeggen dat het zover komt dat het gaat innestelen.. Er zijn een heleboel factoren die daarbij komen kijken.. Het is zelfs zo dat maar 1 op de 10 bevruchte eicellen werkelijk uitmonden in een zwangerschap.. dus eigenlijk gaat het heel vaak al mis voordat je ongesteld wordt..
Ik heb dit gelezen in boeken over zwanger worden..

Sterkte meid, jou tijd komt ook vast wel..

Liefs Bats

Hoi Bats,
Ja ik weet het, ik heb het ook gelezen. Wat weinig dan hè?! En ik ga aan mezelf twijfelen of er niet iets mis is of bij mijn vriend. Ik heb deze maand ook geen slijm gezien. Nou we gaan er in ieder geval weer voor!! Ik ben altijd teleurgesteld maar niet ten einde raad.
We wachten 4 oktober maar weer af...
Groetjes Suus.

Hey..

Bij mij komt er nooit meer cervixslijm, of het is zo weinig dat het niet merkbaar is.. weet ook niet of iedere vrouw dat nou perce moet hebben hoor..
Ik heb die gevoelens ook.. denk nog wel meer meiden hier die zich afvragen of alles wel goed is.. We hebben wel voor de zekerheid het sperma laten testen, dus dat is misschien iets wat jullie al kunnen doen? De zkerheid dat dat allemaal goed is neemt al een zorg weg..

liefs Bats

Terug
Bovenaan