alweer niet??

A

Anoniem

Guest
Hallo ik zit nu in mijn 5de ronde voor een tweede kindje..   (tussen door nog een miskraam gehad)Ja ik weet dat er nog veel meiden zijn die meer rondes hebben. (respect)
Maar ik ga nu ook doelbewust te werk!! Ben hier een beetje geobsedeerd door!! Kan er niks aan doen. Wie heeft dit ook?

groetjes

hoihoi.. ja ik denk dat ik ook er een beetje te veel mee bezig ben.. ben pas voor mijn 1e kindje bezig, maar na een miskraam te hebben gehad is het elke maand erna weer jammer dat het niet gelukt is.. het wachten maakt het zo erg... het is zo een domper als het niet gelukt is die maand.. en om mij heen wordt iedereen maar zwanger... en soms zomaar de 1e keer.. ..ach ..

gelukkig Mellie (nou ja gelukkig) ken je het gevoel.. Nou misschien op betere tijden??

ik weet hoe je je voelt meid, ik zit nu in ronde 12 en ronde 4 met clomid, en ook ik ben er heel erg mee bezig, en zeg ook tegen me man van nu moet het, gelukkig hebben we op een gegeven moment wel lol hoor maar ja het is niet anders

xxx

hoi Linda

Mag ik vragen wat clomid is? Misschien een domme vraag?

groetjes Therablondi

clomid dat is een hormoonpilletje dat ervoor zorgt dat je een goede eisprong krijgt, en ik heb dus helemaal geen eisprong uitmezelf en doormiddel van clomid heb ik dat wel, en niks is een domme vraag

groetjes linda

Bedankt Linda! alweer wat wijzer geworden!!

Hoop voor je dat het snel lukt!

Groetjes

ik hoop voor jouw dat het ook snel raak mag zijn meid, succes

xx linda

Terug
Bovenaan