alweer ongesteld

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

hebben mijn man en ik net voor morgen een hotel geregeld, terwijl onze dochter bij mijn moeder is ben ik ongesteld geworden ;-(.
nu ben ik dat 2 weken geleden ook al geweest.
hebben jullie enig idee of dat normaal is of hoe dat kan?
het zijn niet een paar druppeltjes, maar echt ongesteld.
bij mijn dochter had ik dat helemaal niet. vind het maar raar hoor.

xx

Ben je in de tussentijd weer aan de pil geweest? Want dan kan het zijn dat je weer aan het ontpillen bent.

gr. Chantal

hoi chantal,

ik ben nu ongeveer 3 maanden geleden gestopt met de pil. maar ook bij de eerste heb ik daarvoor zelfs 12 jaar de pil geslikt, maar toen was ik gelijk regelmatig ongesteld. vandaar dat ik het nu zo raar vind.

ik heb ongeveer 10 maanden de pil geslikt na de geboorte van mijn dochter.. daar ben ik nu ongeveer 3 maanden geleden mee gestopt. het rare vind ik dat ik dit bij het zwanger worden van de eerste helemaal niet had en toen heb ik ongeveer 12 jaar de pil geslikt.

ik heb ongeveer 10 maanden de pil geslikt na de geboorte van mijn dochter.. daar ben ik nu ongeveer 3 maanden geleden mee gestopt. het rare vind ik dat ik dit bij het zwanger worden van de eerste helemaal niet had en toen heb ik ongeveer 12 jaar de pil geslikt.

Ja sommige zijn gelijk na het stoppen met de pil zwanger. Dat zie ik aan mijn zus. Net 2 weken gestopt 6 wk later vertelde ze dat ze 3 wk zwanger zijn, gelijk raak dus. Toen ik stopte met de pil bleef ik wel regelmatig ongesteld dus mijn cyclus bleef gelijk. Houdt het maar wel even in de gaten, misschien heeft je lichaam wel even de tijd nodig om weer in het natuurlijke rytme te komen.

Terug
Bovenaan