alweer ongi?!

hallo meiden,
grrr even mezelf uiten. , heb het gevoel dat de ongi er aan komt (woe is officieel mijn nod), steken laag onder in mijn rug, gerommel in mijn buik, en mijn slijm (sorry) veranderd van wit naar geel (daar volgt bruin en dan rood op). dat waren de onsmakelijke details, grrrrrrrrrr!!!!
Baal baal, op naar de 3e iui, en welke ronde? tja raak na 2,5 jaar de tel een beetje kwijt!!!
bedankt voor het luisteren. liefs simone

Hoi,

Ik hoop toch echt niet dat je gelijk krijgt en je ongi eraan zit te komen!!!!!! Dat slijm zegt trouwens niet altijd wat hoor. Toen ik zwanger bleek in December bleef mijn slijm gewoon weg terwijl je juist veel helder slijm hoort te hebben geloof ik. Ik had trouwens toen gewoon het gevoel ongesteld te gaan worden omdat ik krampjes in mijn buik had. DIt was echter niet het geval.
Geef de moed dus nog niet op!!

lfs inge

Ik ben het met Inge eens, misschien ben je wel zwanger, en dan kan je echt van alles en nog wat voelen en blijft die stomme ongi gewoon weg. Hoop echt dat je het woensdag lekker niet wordt, en hier het goede nieuws kan schrijven, Sim is zwanger!!!!. Idd blijf positief ok.

lfs Mick

Terug
Bovenaan