Alweer op het bankje

Hi meiden,

De laatste keer dat ik hier schreef was ik aan het wachten.. helaas is die IUI poging niet gelukt.. alhoewel niet volledig. Zknhuis dacht gezien allerlei klachten etc. aan wel een bevruchting maar geen innesteling, tja! Nu zit ik alweer op het bankje en moet ik nog een kleine week wachten. Was een goede broedsessie want ik had twee mooie eitjes en dik slijmvlies.. wel een aanslag op mijn humeur en lijf maar dat gaat nu ook weer beter gelukkig. De inseminatie was waarschijnlijk ook zeer goed getimed dus alles lijkt in het voordeel maar ja.. daar ben je er nog niet mee. Ik ben er heel rustig onder nu en we zien het vanzelf. Heb in elk geval genoeg afleiding: word eind deze week 30 dus groot feest van ´t weekend. En wie weet  wordt er in mij ook een klein feestje al gevierd.

Doeg!!!
Scorpy

nou meid....

ik duim voor je dat er een gigafeestje gebouwd wordt daarbinnen en er over 9 maanden nog een veel groter feest gevierd mag worden.

liefs,
Peet

hoi hoi

ook ik ga voor je duimen dat het goed komt.

en 30 is een mooie leeftijd voor een kleine zeggen ze he dus wie weet .

alvast een hele fijne verjaardag toegewenst.

hou je ons op de hoogte?

liefs annieka

Hé Scorpy,

lang niet gezien.
Alvast gefeliciteerd!

Ik duim mee hoor dat je 2 feestjes hebt dit jaar! En die over 9 maanden dan natuurlijk net iets mooier dan je eigen verjaardag;-)

Heel veel succes en  veel plezier dit weekend.

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan