Alweer overtijd,geen positieve test.

A

Anoniem

Guest
Hallo,vorige maand was ik welgeteld 1,5 dag over tijd en werd ik alsnog ongesteld.Dus voor Lillie;Helaas!
Deze maand ben ik al 4 dagen overtijd en weer heb ik nog geen positieve test.Laatste test bij 2 dagen overtijd gedaan.Doe er morgen nog maar een met ochtendurine...zucht!
Bij mijn andere kids,was het wel allemaal snel duidelijk.
Als ik het maandag nog niet ben,bel ik de gyneacoloog.Ik sta daar onder controle,dus dan weet ik het snel genoeg.
Zo irritant zoiets.Word dan ongesteld,kun je tenminste weer verder!
Maar goed,jullie hoeren het nog.

Groetjes

Bien

IK ben het helemaal met je eens...
ben pas gestopt met me pil en nu dus aan het ontpillen!
Al aantal dagen bruinverlies en roze met afvegen vanafnod 27april...wil gewoon ongesteld worden dan kan ik ook verder!
Hoop dat je snel zekerheid krijgt!
Groetjes

IK ben het helemaal met je eens...
ben pas gestopt met me pil en nu dus aan het ontpillen!
Al aantal dagen bruinverlies en roze met afvegen vanafnod 27april...wil gewoon ongesteld worden dan kan ik ook verder!
Hoop dat je snel zekerheid krijgt!
Groetjes

Ook mijn cyclus is volledig in de war, ben sinds het stoppen met de pil in januari slechts een keer (de onttrekkingsbloeding na het stoppen niet meegerekend) ongesteld geweest, 20 feb en daarna niet weer. Tja, ik weet het ook niet, huisarts zegt geen zorgen maken en niet te veel mee bezig zijn. Gewoon nog even de tijd geven. Ik ken dit absoluut niet van mijn vorige twee zwangerschappen....

Ook mijn cyclus is volledig in de war, ben sinds het stoppen met de pil in januari slechts een keer (de onttrekkingsbloeding na het stoppen niet meegerekend) ongesteld geweest, 20 feb en daarna niet weer. Tja, ik weet het ook niet, huisarts zegt geen zorgen maken en niet te veel mee bezig zijn. Gewoon nog even de tijd geven. Ik ken dit absoluut niet van mijn vorige twee zwangerschappen....

Ha Selineke,

4 dagen over tijd is echt geen reden om je zorgen te maken. Bij mij loopt het ook elke keer net iets anders. Dan heb je af en toe een late eisprong waardoor je iets verlaat. Maak je er niet druk over. Ons lichaam is geen robot. Ik was door spanning en andere leefomstandigheden (vakantie) wel eens twee weken over tijd. Hartstikke kloten, maar ja... het is niet anders.Als er steeds langere periodes tussen gaan zitten en je regelmatig overslaat dan kan ik me voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar nu is er echt geen reden, alhoewel ik wel snap dat je ervan baalt en graag door wilt. maar neem het rustig op, geef het de tijd....

succes!

Hoi Selineke.
Wat is dat vervelend zech,ben je al lang met de pil gestopt?
En was jou mensstruatie altijd geregeld.
Wacht anders de komende week af,en probeer dan te testen.Is het negatief.Ga dan even naar jou,huisarts.
Ik hoop voor jou en alle andere dames hier op het Forum op een positieve zwangerschapstest.

Succes!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan