Alweer schemavraag 5maanden en lichtgewichtje

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi allemaal,

Ik zou graag willen weten wat jullie kindjes van 5 maanden eten,. Mijn oontje is nu 5 maanden en bijna 2 weken. Hij woog bij zijn geboorte 2850 gram en bij 4 maanden 5 kilo. Nu weet ik het niet want toen ik wou gaan wegen was het geen inloopspreekuur pffff. Zijn schema is nu als volgt maar heb er graag een de laatste fles af.

7.00-7.30: fles van 180 + 6 schepjes en dan teruggieten naar 190
8.30              : bijna half potje fruit van 4 maanden
11.00          : fles van 180 + 6 schepjes
14.45         : fles van 180 + 6 schepjes teruggieten tot 190
17.00         : bijna half potje groente + 30 cc diksap
18.45         : fles van 180 + 6 schepjes teruggieten tot 190
22.00         : fles van 180 + 6 schepjes met 4 eetlepels nutrix.

Bij zijn flessen zit ook not nutriton door behalve de laatste.
Verder laat meneertje nooit een kruimeltje staan ff afkloppen.
Ik heb het   idee dat hij van zijn fruit en groente echt wel meer lust.
Ik hoop dat jullie mij wat schema's aan de hand kunnen doen en hoop dat er ook bijzitten waarvan het kindje ook niet echt zwaar is want denk dat daar ook wel verschil inzit of niet?

Liefs Michelle

Hoihoi,

Mijn dochter is nu 4,5 maand en weegt 5200 gram.(bij geboorte 2450gram)
Zij heeft ongeveer hetzelfde schema al verschilt het wat per tijd. Ook komt zij nog steeds snachts dus het idee van de laatste fles afgaan, tsjah dat werkt hier nog niet haha.
Ze krijgt wel ongeveer hetzelfde binnen (6 flessen, half potje fruit,groente gaat er helaas nog niet goed in, dus zijn een paar hapjes en dan een half toetje met af en toe groente gemixt) Zoals ik het nu lees klopt zijn schema wel goed en zolang hij nix laat staan heeft hij denk ik ook alle voeding nog gewoon nodig. Maar wie weet denken andere moeders er anders over...Succes!

groetjes Lydia

Terug
Bovenaan