Alweer verkouden?????

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

eind augustus is Jasmijn net verkouden geweest en nu is ze sinds vandaag weer verkouden, dat is wel heel vlot he?
in twee maanden tijd 3x verkouden want in juli was ze ook verkouden.

nou maar even aankijken, misschien is ze wel allergisch voor de huisdieren?? kan dat??

het vervelende van die verkoudheid is dat ze dan veel huilt en natuurlijk kan ze daar niks aan doen, maar het gebeurt wel steeds als ik de volgende dag weer vroeg op moet naar mijn werk....snif snif

liefs Wilma

Ach, wat sneu!
Job is ook net aan het bijkomen van een flinke verkoudheid. En natuurlijk heeft hij papa en mama ook goed aangestoken, want die knuffelden hem nu uiteraard extra!

Bij ons heeft de ui zijn werk gedaan (stinkt trouwens wel best, haha!) en we hebben hem telkens ingesmeerd met Luuf (kinder-dampo). Hierdoor kon hij toch iets beter ademen en sliep hij rustiger. Misschien helpt dit ook bij jullie? Zou wel net zo fijn zijn 's nachts...

Ik weet niet of het met allergie te maken kan hebben, maar ik hoop voor je dat het een 'gewone' verkoudheid is. Zou wel heel jammer zijn als het aan de huisdieren lag!

Veel beterschap toegewenst!

groetjes, Esther

nou joshua heeft net in 1,5 week de waterpokken, verkoudheid en de hoest.... waterpokken beginnen weer zag ik, nadat de eerste 18 waren ingedroogd komen er weer 6 andere??? de verkoudheid er tussen door, neusje dus uitzuigen en neusspray... Ja en die hoest is sinds donderdag heb ik nog niks aan gedaan weet niet wat ik daaraan kan doen, maar hij krijgt nu genoeg med. En hij gaat ook pas die periode naar de opvang...

grt suuz mv joshua 8-2-07

die kleinetjes pikken bijna alles op waar ze mee in aanraking komen. Dus het is niet zo gek als je kindje weer verkouden is. Ilyas is nu volgens mij al een maand lang verkouden....... sinds een paar dagen ook hoesten. daardoor slaapt hij weer slecht, echt drama elek nacht. Vandaag maar even flink ingesmeerd met Luuf en druppels gegeven van vsm (Tussikind). Hopelijk gaat het vannacht wat beter. mama wil ook slapen!!!!!

Meiden, we moeten maar zo denken: ze bouwen ontzettend veel weerstand op!

Sterkte allemaal.
Mienetje

Terug
Bovenaan