alweer verkouden

Hoi,

Ik heb al een beetje rondgepost op t forum zwanger zijn en zwanger worden na een miskraam. Ik ben medio september uitgerekend. De laatste maand is niet leuk geweest,in t begin was ik misselijk en werd ik verkouden. Nu ben ik alweer verkouden,toch eet ik gewoon,en eerst slikte ik geen vitamines,maar nu slik ik voor zwangeren. Ik hoop dat al dat ziek zijn geen invloed heeft op de baby,want na 3 miskramen ben ik behoorlijk onzeker geworden. Gelukkig is mn dochter dit keer niet samen met me ziek geworden zoals vorige maand :) Volgende week mag mn dochter mee naar de vk en luisteren naar de doptone,spannend voor ons 3en. Of moet ik nu 4en zeggen?

ik ben ook al de gehele zwangerschap verkouden en heb sinds week 7 ofzo al last van mijn keel waardoor ik veel moet hoesten in de ochtend. Dat hoesten gaan regelmatig gepaard met braakneiginen. maar gelukkig blijft het daar vaak bij. De rest van de dag gelukkig dan geen last meer van.

Het lijkt echt verkoudheid bij mij,want t klaart al op hopelijk langer dan een maand deze keer,lol. Helaas wel een weekje vergist met de vk 2 april erheen maar waarschijnlijk dan ook een afspr maken voor de 20wkn echo alvast,zei ze dacht ik vorige keer. Ik merk ook dat ik nu 15 weken heb gehad,mn jeans zitten niet lekker. Terwijl ik zo gek ben op jeans dat ik ze enkel als t bloedheet is niet aan heb,jammer

Het heerst ontzettend, dus zou zomaar kunnen dat het inderdaad gewoon verkoudheid is. Ik ben al zeker twee maanden op en af verkouden, mijn man is er wel al vier maanden mee aan het kwakkelen.
Tijdens de zwangerschap kun je ook wat vatbaarder zijn voor verkoudheid. Heel verstandig om wat extra vitamines te slikken! Alle beetjes helpen :)
Verkouden zijn kan in ieder geval geen kwaad voor de kleine, die zal er niet ziek van worden. Wel uitkijken met paracetamol enzo.

Ok,nikky ben nu nog verkouden. Maar de paracetas heb ik in t hele verhaal pas 2 gepakt,omdat de hoofdpijn me toen echt te ver ging. Gelukkig is er uitzicht op een mooier weertje buiten als deze kou en wind en zelfs nog die irri sneeuw

Terug
Bovenaan