Alweer voorbij

nou, ik heb toch 2 volle dagen van mijn zwangerschap kunnen genieten....tis alweer voorbij, heftige buikpijn, bloed = ongesteld.
Dus het was helaas weer niet goed, niks aan te doen das de natuur...wel heel jammer natuurlijk ben wel bedroefd, maar ja...
Volgende keer hopelijk beter!We moeten nog even door oefenen! Dus ik was weer terecht bang. Baal wel dat ik altijd gelijk heb met mijn gevoel...zucht...
maar aan de andere kant wel goed natuurlijk dat ik mijn lichaam zo goed ken! Alweer 2 miskramen gehad...pffffffff....

Jullie allemaal een goede zwangerschap gewenst en een gezonde beeb in oktober, wie weet tot een volgende keer!!

liefs sweety

Ik heb je al een berichtje gestuurd maar bij deze nog een x; heel erg jammer voor je!

Ik hoop dat je snel van een goede zwangerschap mag genieten!

Liefs,
Billie

Hoi Sweety,

Ik wil jullie ook veel sterkte wensen met dit verlies. Hopelijk kun je het snel van je af zetten en van een volgende zwangerschap genieten.

Sterkte
Liefs Babs

lieve meiden,

dank jullie wel allemaal!! heel lief!! Ik ben heel weinig ongesteld kan een hele dag met een tampon doen, heel raar, de vorige MK was echt een menstruatie nu dus niet...ook geen buikpijn niks, alleen beetje ongigevoel af en toe maar das normaal he. Als ik klaar ben met bloeden dan doe ik voor de zekerheid nog ff een testje dan weet ik zeker dat het HCG uit mijn lichaam is, want na mijn vorige MK telde ik meteen aan, maar dacht toen dat ik nog HCG van de vorige MK in me had dus geloofde ik niet dat ik gelijk weer zwanger was. Das nu alweer een gezonde jongen van ruim 10 mnd hihihi.

Ik blijf hier toch meelezen hoor, hoor hier toch klein beetje he...jullie allemaal het allerbeste en een mooie beeb in oktober!! Duimen jullie voor me dat het snel weer geod komt met me??

liefs sweety

Sweety, wat een naar bericht. Weet je net dat je zwanger bent en dan is het nu al weer voorbij. Hopelijk valt de klap mee en kun je weer een poging wagen.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan