alweer ziek,keuze uit 2 dingen

Zo,nou ben ik dus alweer ziek.Keelpijn en hoge koorts.Ik lijk in mijn blootje op de zuidpool te liggen,zo koud heb ik het.Nou krijg ik van mijn ha twee keuzes;of paracetamol of een kuur.Hier is mijn probleem:als ik niet zw. ben krijg ik van paracetamol tussentijdse bloedingen,maar ik ben het wel en dus best wel een beetje benauwd daarvoor.En een kuur vind ik eng vanwege de baby,maar de ha zegt dat dat wel kan.Iemand nog een goede tip?Ik neig zelf toch naar die kuur,maar weet het gewwon niet.
gr.Hester
 
Hoi Hester,
Hoe lang ben je al zwanger? Bij mijn vorige zwangerschap ben ik ook 2 weken lang doodziek geweest. Ik heb niets gedaan, alleen maar op de bank gelegen en gewacht totdat het overging. Is ook niet slecht voor je kind, krijg ie gelijk een beetje weerstand mee.
Succes!!!
 
hoi
Ben ook net ziek geweest.
Probeer het met paracetamol, want wat je hebt is waarschijnlijk toch een virus en daar helpt geen antibiotica tegen. Deze heeft alleen nut bij bacterien. Dat is wat ik te horen kreeg van de huisarts.
Lekker in bed blijven, sapjes drinken en EBT-druppels nemen van VSM. Beterschap!
 
hoi hester

wat vervelend zeg ik wens je in ieder geval beterschap. als ik jou was zou ik even overleggen met je vk. over het algemeen word rekening gehouden met je zws als je medicijnen moet slikken.
ik zelf zou denk ik toch voor de kuur gaan zeker als ik wist dat ik van paracetamol buiten mijn zws al tussentijdse bloedingen krijg. wie weet wat het doet nu je zwanger bent. als ik jou was zou ik ook proberen veel vit.c binnen te krijgen dit heeft zeker een positief effect op je ziek zijn. wat bij mij altijd goed helpt om de koorts naar beneden te krijgen is koude compressen op mijn voorhoofd en nek. maar of dat nu voor jou zo prettig is nu je het zo koud heb is maar de vraag.
ik wens je heel veel sterkte en word maar snel weer beter

groetjes
en heel veel gezondheid

laura79
 
Paracetamolletje, thee, fruit en veel water drinken en onder de wol met een veel te dikke pyama. Omdat je weerstand over het algeen wat slechter is tijdens de zwangerschap slik ik Gravitamon, zit ook meteen foliumzuur in.
Beterschap!
 
hoi
ik ben ook ziek geweest en een paracetemol mag best. Ik nam dan een halve om het ergste te verzachten. En dan hooguit 2x pd. Zorg in ieder geval goed voor jezelf. Drink veel water en probeer lekker te slapen!
sterkte he? liefs Jeannette
 
Terug
Bovenaan